خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران صدرا:

پروژه های نهضت ملی مسکن در صدرا با شتاب درحال ساخت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۰۷۳

اولویت ما اتمام پروژه ها با کیفیت و در کمترین زمان ممکن است

جمعی از نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با مدیر عامل شرکت عمران صدرا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران صدرا، در این جلسه دو ساعته نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صدرا سوالاتی را در زمینه وضعیت نظارت فنی بر پروژه ها، تقسیط آورده‌ها، وضعیت تسهیلات بانک هابه متقاضیان و... از مسولان شرکت عمران صدرا و پیمانکار پروژه ها ارائه کردند.

 پوربهی در این جلسه گفت: مجموعه شرکت عمران صدرا خود را نماینده مردمی می داند که پس از سالها می‌خواهند خانه دار شوند و ما به نمایندگی شما پیگیر مطالبات و خواسته های به حق شما هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا افزود: مجموعه شرکت عمران صدرا از روز اول عملیات اجرایی پروژه های ده گانه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا با حساسیت و نظارت حضور داشته است. 

وی ادامه داد: بنده و سایر همکاران بنده به عنوان خادم ملت و مردم هر روز امادگی این را داریم تا سوالات متقاضیان و وضعیت پروژه را تشریح کنیم چرا که دانستن حق مردم و متقاضیان نهضت ملی مسکن است.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: پیگیری پروژه نهضت ملی مسکن یکی از چندین ماموریت و وظیفه شرکت عمران صدرا است اما قطعا امروز نظارت بر ساخت این خانه ها تا حصول نتیجه و تحویل آن به متقاضیان از اولویت های ما است.

 پوربهی گفت: تا به امروز هزینه ای که شرکت عمران صدرا برای ساخت هر واحد کرده است دو الی سه برابر اورده متقاضی است و این نشان دهنده این است که این پیشرفت و حرکت رو به جلو این پروژه ها را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: همه ده پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال فعالیت هستند و هیچ پروژه ای تعطیل نیست و نمی گذاریم که هیچ خللی در روند رو به جلو ساخت این خانه ها ایجاد شود.

وی بیان کرد: متقاضیان به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند و اگر سوال و ابهامی وجود داشت را از کارشناسان شرکت عمران صدرا پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز