خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

احداث گمرک تخصصی بوئین‌زهرا نتیجه جلسات شورای گفت‌و‌گوی استان بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۳۰

استاندار قزوین گفت: ایجاد گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد نتیجه طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی است و امیدواریم مورد استفاده و بهره‌برداری مناسبی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، آئین افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا صبح امروز برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: فعالین بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند که چنین نیازی در این شهرک وجود دارد و یک اراده مشترک بین حاکمیت و فعالین بخش خصوصی شکل گرفت که نتیجه آن افتتاح این پایانه در شهرستان است.

استاندار قزوین عنوان کرد: قزوین استان پیشرو در صادرات محصولات هیدروکربنی است و این گمرک با آمار بالا در حوزه صادارت محصولات فعالیت خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: احداث این مجموعه نماد خوبی از همکاری و تفاهم بخش دولتی و خصوصی در قزوین است و هموار سازی و هماهنگی، پیگیری و تدوین ساختارهای حقوقی را اتاق بازرگانی انجام داده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تسهیل‌گری در بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه مدیریتی استان با تمام تلاش این اقدام  را در راستای افزایش فعالیت‌های اقتصادی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز