خبرگزاری کار ایران

سد دیوان عدالت در برابر تخلفات فرماندار رودبار؛

شهردار رودبار با رای دیوان عدالت اداری عزل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۱۳۳

شهردار رودبار با رای شبعه 35 دیوان عدالت اداری از سمت خود عزل شد.

محمد صادقی عضو شورای شهر رودبار در گفت‌وگو با ایلنا گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که در طول این مدت از طریق مسوولان استان گیلان داشتیم و نتیجه نگرفتیم، مجبور شدیم این موضوع را از طریق مسوولان کشوری پیگیری کنیم. متاسفانه حکم شهردار رودبار امضا شد و ما هم به عنوان اعضای شورای شهر به نشانه اعتراض به این حکم و انتصاب وی به عنوان شهردار، به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم و تمامی مدارک و مستندات‌مان را هم ارائه دادیم.

سخنگوی شورای شهر رودبار تصریح کرد: قاضی هم با ما در این باره حضوری صحبت کرد و تمامی حرف های ما را شنید و بعد از مدتی رای ابطال حکم شهردار رودبار از طریق شعبه 35 دیوان صادر شد.

این عضو شورای شهر رودبار با انتقاد از عملکرد استانداری گیلان افزود: به رغم همه پیگیری‌هایی که در این مدت از طریق استانداری داشتیم، این نهاد چشم بر تخلف فرماندار رودبار بست و متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی از سوی استانداری صورت نگرفت و ما مجبور شدیم این تخلفات را از خارج استان پیگیری کنیم.

صادقی عنوان کرد: حال که دستگاه قضا متوجه شده در شهرستان رودبار تخلفی با این ابعاد صورت گرفته امیدوارم به طور جد پیگیر موضوع باشد و با عاملان این تخلف هم برخورد کند.

سخنگوی شورای شهر رودبار همچنین با اشاره به انتقال موضوع تخلف فرماندار در موضوع انتصاب شهردار به وزارت کشور گفت: از همان ابتدا موضوع را با استانداری گیلان و وزارت کشور در میان گذاشتیم، اما متاسفانه استانداری هم به شکایت ما توجهی نکرد و در کمال ناباوری حکم شهردار رودبار با همه تخلفات صورت گرفته، امضا و صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز