خبرگزاری کار ایران

روستای گیاهزار شیراز و قابلیت های ساخت واحد های نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۱۰

در ادامه دستور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و صالحی ریاست بنیادمسکن انقلاب اسلامی مبنی برآماده سازی سایت نهضت ملی مسکن روستایی در روستای گیاهزار شهرستان شیراز مسوولان بنیادمسکن از ظرفیت های موجود در این روستا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مدیر کل حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از سایت نهضت ملی مسکن روستایی که هم اکنون درروستای گیاهزار شهرستان شیراز در حال اجرا است بازدید کردند.

فلاحی در حاشیه این بازدید با برشمردن مزایای بهره گیری از طرح‌های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: طبق برنامه چشم‌انداز تحقق طرح نهضت ملی مسکن باید ساخت ۸۰۰ هزار واحد تا پایان امسال آغاز و در مجموع ۳۰۰ هزار واحد تکمیل و تحویل داده شود.

معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت یک میلیون مسکن را متعهد شده است که برای تحقق این تعهد ساخت سالانه دست‌کم ۴۰۰ هزار خانه شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهرها و ۲۰۰هزار واحد در روستاها برنامه‌ریزی شده است.

در این مراسم حجه الاسلام سید علی نجفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، صف‌شکن معاون عمران روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی فارس، پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و برومند معاون پشتیبانی بنیادمسکن انقلاب اسلامی فارس نیز حضور داشتند و از سایت نهضت ملی مسکن روستایی بازدید به عمل امد.

محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز توضیحات لازم را ارائه کرد و اظهار داشت: افق پیش ری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیراز روشن و رو به گسترش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز