خبرگزاری کار ایران

مصدومیت دومین پرستار یاسوجی در یک هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۱۲

ضارب متواری است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از آسیب‌ دیدگی پرستار بخش اتفاقات بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج توسط همراه بیمار از ناحیه صورت بویژه چشم و بینی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمود شهامت" در گفت و گو با رسانه‌ها با بیان اینکه درگیری همراه بیمار در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با پرستار (سعید رضایی) ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه دیشب رخ داده است، اظهار داشت: بیمار پس از انجام مراحل درمان و در حال ترخیص با پرستار مشاجره و سپس با مُشت بصورت پرستار حمله کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: چشم و بینی این پرستار به شدت آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بستری است.

شهامت با بیان اینکه اداره حقوق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیگر موضوع است، گفت: دستور قضایی جهت دستگیری ضارب نیز صادر شده است.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم افزود: یک بیمار با سر شکسته به بیمارستان مراجعه کرده بود، از همکار تریاژما خواستند که در پرونده شکستگی سر به دلیلی نزاع ثبت نشود تا مشمول بیمه شود.

"علیرضا جلیل " به رسانه ها افزود: به همین خاطر دو همراه بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند که یکی از همراهان با مشت به زیر چشم پرستار ما کوبید و همکار ما را از ناحیه چشم مصدوم کرد.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه وضعیت پرستار مصدوم شده خوب است، اظهارداشت: این پرستار هم اکنون در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است.

جلیل گفت: در خصوص وضعیت قطعی چشم این پرستار، منتظر نظر پزشک متخصص چشم هستیم.

وی با بیان اینکه کار درمان بیمار انجام و ترخیص شد، ادامه داد: سه همراه بیمار عامل ضرب و شتم پرستار بیمارستان متواری شدند.

به گزارش ایلنا، حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد روز شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ نیز یکی دیگر از پرستاران این بیمارستان که در حال خدمات دهی به بیماران بود توسط یک همراه بیمار با چاقو از ناحیه گردن مجروح شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز