خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از هشت میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۱۰

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: در هشت ماه سال جاری، بیش از 8 میلیارد و 390 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها گفت: در 8 ماهه نخست سال جاری، به میزان 8 میلیارد و 391 میلیون و482   هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای  13گانه نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه با اشاره به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در در این مدت بیان کرد: از این میزان انرژی تولیدی 3 میلیارد و 888 میلیون و 635 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 4 میلیارد و 502 میلیون و 847 هزار کیلووات ساعت انرژی در 4 واحد 250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

وی عنوان کرد: این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم‌اکنون واحد 250 مگاوتی شماره 3 بخاری این نیروگاه برای انجام تعمیرات اساسی، واحد شماره 2 بخاری جهت تعمیرات بازدید دوره‌ای  و واحد شماره 4 گازی سیکل ترکیبی آن تحت تعمیرات بازدید محفظه احتراق از مدار تولید، خارج شده  است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز