خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

۹۴ درصد اشتغال بخش کشاورزی قزوین محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۹۶

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی گفت: تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به میزان 3 هزار و 100 نفر در سال جاری تعیین شده که تاکنون از این میزان برای 2 هزار و ۹۱۵ نفر اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی ایجاد شده‌ است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۸ مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و تحقق اشتغال دارد.

وی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: تاکنون شهرستان البرز با تحقق ۱۰۲ درصدی در سامانه رصد اشتغال ملی بیشترین میزان اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است.

به گفته این مسئول در سال امسال سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی 3 شهرستان قزوین، تاکستان، بوئین‌زهرا هر کدام ۷۷۵، آبیک ۳۷۲، البرز ۲۴۸ و آوج ۱۵۵ نفر تعیین و ابلاغ شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز