خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبرداد؛

اختصاص وام ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن به همه واحد‌های در حال ساخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۵۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از اختصاص به همه واحد‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن در کرمانشاه ۵۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، رامین الماسی صبح  امروز  در دوازدهمین سفر شهرستانی خود وارد "جوانرود" شد و  از پروژه نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

وی بیان کرد:  اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود در ۲ مرحله و فاز اجرا خواهد شد که در فاز نخست ۲۵۰ واحد تا بهار ۱۴۰۴ تکمیل خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان جوانرود تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و که فاز دوم این طرح برای تأمین مسکن مورد نیاز سایر متقاضیان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه در صورت تأمین اعتبارات و آورده‌ها روند ساخت سرعت بیشتری خواهد داشت، اظهار کرد: فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار در ۵۳۱ واحد برای حدود یک هزار و ۵۰۰ متقاضی باقی مانده در حال اجراست که مجموعاً ۷۸۱ واحد در این طرح برای شهرستان جوانرود را خواهیم داشت.

الماسی گفت: با پیگیری‌های انجام شده استان کرمانشاه به منظور پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن و رساندن به بیش از ۶۰ درصد تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از سوی بانک‌های عامل را دریافت خواهد کرد.

در ادامه این بازدید شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز در خصوص پروژه ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن جوانرود گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در حال احداث است که شامل ۲۵۰ واحد خواهد داشت. 

وی تعداد طبقات هر بلوک را شش و پنج طبقه اعلام کرد و افزود: در هر طبقه چهار واحد وجود دارد و متراژ هر واحد هم ۸۶ متر با دو اتاق خواب خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۹ درصد خواند و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از حدود سه ماه پیش آغاز شده و طبق پیش بینی ها و در صورت تامین منابع ۱۸ ماه دیگر به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز