خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شهرداری قزوین در جابجایی میدان میوه وتره بار نباید دنبال منفعت خود باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۳۴

عضو شورای شهر قزوین گفت: شهرداری در این پروژه نباید دنبال سود و منفعت مادی خود باشد بلکه سود مدیریت شهری در این است که میدان میوه و تره بار به بهترین و آسان‌ترین شکل در کوتاه‌ترین زمان به مکان دیگری منتقل شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری با اعلام این خبر گفت: لازم است برای اصناف میدان میوه و تره بار و خشکبار با شفاف سازی اقدامات و برنامه‌های نقل و انتقال، ایجاد اعتماد و انگیزه مثبت کرد تا با آرامش و اطمینان جابجا شوند و به سود مناسب هم برسند.  

این عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه پروژه جابجایی میدان میوه وتره بار از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: این صنف باید با رضایتمندی، جابجا شوند و مشوق‌هایی مانند زمین و تخفیف عوارض هم بدهیم تا این کار مهم انجام شود.

وی اظهار کرد: چنانچه غرفه‌ها و فضای بیشتری تولید شد در اولویت تملک همین تعداد مالکین حاضر قرار گیرد تا مالکین با افزایش واحدها در محل جدید، احساس نکنند در صنف‌شان دست زیاد می‌شود و امنیت شغلی‌شان به خطر خواهد افتاد.

اشدری اضافه کرد: پس از انتقال هم درباره فضای کنونی قطعا باید مانع تجاری شدن آن شد چون اگر قرار بر تجاری بودن باشد که همین حالا هم تجاری است و نقل و انتقال چه لزومی دارد؛ پیشنهاد می‌شود این مکان به یک فضای سبز و مجموعه رفاهی و تفریحی و فرهنگی مناسب با تامین پارکینگ مورد نیاز تبدیل شود تا هم برای مسافران عبوری و هم شهروندان منطقه جنوب شهر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز