خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

ساخت ایستگاه مترو کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۸۶۹

شهردار شیراز با اشاره‌ به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی گفت: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در تجمع عزاداران و هیئات مذهبی شهرک سعدی به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در شهرک سعدی نظیر احداث تونل، ۴۵ متری فشار قوی و راه‌های دسترسی ایجاد شده، ۳۰ متری حاج عزت‌ا... فهندژ سعدی، پایانه سعدی و ایجاد مسیر از محور اکبرآباد به خرامه و شهرک سعدی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه و خروج این شهرک از بن‌بست اشاره کرد. 

اسدی در ادامه سخنان خود به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی اشاره و بیان کرد: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود. 

او هچنین با اشاره به عملیات تعریض و مقاوم‌سازی پروژه مهم پل سلمان فارسی  در شعاع نزدیک شهرک سعدی که با فعالیت شبانه‌روزی، یک‌ماه زودتر از موعد به شهروندان تحویل شد،گفت: طول این پل با قدمت چندین دهه، ۲۱ متر بود و در این عملیات که‌ به‌منظور رفع گره ترافیکی و  تسهیل در تردد انجام گرفت، طول آن علاوه بر مقاوم‌سازی به ۴۵ متر رسید.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز به دیگر پروژه مهم در این شعاع اشاره و بیان کرد: پروژه لوله‌گذاری در گلوگاه ورودی محور دروازه قرآن به‌منظور دفع آب‌های سطحی از اهمیت بسزایی به‌منظور جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع همانند بحران سیل ۱۳۹۸ ضروری بود و به‌طور شبانه‌روزی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز