خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر کم تجربه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۷۳

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: امشب فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد، در تمام دقایق بازی به غیر از ده دقیقه ابتدایی، برتر میدان بودیم، موقعیت‌های متعدد گل زنی را از دست دادیم و با کمترین موقعیت از حریف گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی با هوادار که شب گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد با تشکر از حضور پررنگ مردم استان قزوین برای تماشای این مسابقه گفت: در بازی قبل هم بدون موقعیت، گل خوردیم؛ اگر می‌توانستیم مانند آن‌ها گل بزنیم بازی با اختلاف سه یا چهار به اتمام می‌رسید.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تاکید کرد: بازی در سطح لیگ برتر لحظه‌ای است، با کم کاری و بیخیالی گل اول برای هوادار به ثمر رسید، در شرایطی که توپ در اختیار ما بود، دفاع تیم همیشه باید بد بین باشد.

این مربی ورزشی بیان کرد: باتوجه به کسر امتیاز صورت گرفته، این بازی برای ما مهم بود، امیدوار بودیم بازی را ببریم و وضعیت را در جدول بهتر کنیم، امیدواریم بازی‌های آینده با تمرکز بیشتر، درس بگیریم و تیم را در شرایط بحران که یک گل هم تعیین تکلیف می‌کند نجات دهیم، امیدواریم بتوانیم کسر امتیاز را ار طریق مراجع قانونی و پیگیری مقامات استانی حذف کنیم.

وی اظهار کرد: در چند پست کمبود داریم، بازیکنان هم یک مقدار کم تجربه هستند، تجربه بالاترین علم است، دروازه بان در گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود و عملکرد خوبی نشان داد، در خط حمله هم امروز یک بازیکن به خاطر سرماخوردگی شدید حضور نداشت و یک بازیکن هم به خاطر عمل جراحی شرایط ایده‌آل نداشت، امیدواریم در بازی‌های آینده شرایط آن‌ها بهتر باشد.

وی عنوان کرد: برای بازی‌های آینده باید با تمرکز بالاتر بازی کنیم، نوع فوتبال ما باکیفیت و بر روی دروازه حریف سراسر هیجان و خطر بود، باید در خط دفاعی بدبین نگاه کنیم.

دقیقی درباره وقت‌های تلف شده توسط بازیکنان تیم حریف اظهار کرد: این نوع از فوتبال را دوست ندارم و به نظرم زمان اضافه تلف شده باید بیشتر می‌شد، ابزاری است که حریف استفاده کرد و توانست فشار ما را بگیرد، درمجموع به سرمربی هوادار بابت برد تبریک می‌گویم.

این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع هوادار به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز