خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش شدت وزش باد و وقوع گرد و غبار در آسمان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۷۳

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان یزد از وزش باد شدید همراه با گرد و غبار پدیده غالب عصر‌های استان خبر داد.

سیدعباس میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت جوی استان طی چند روز آینده اظهار داشت: آدینه یزد گرد و خاکی است و برای گروه های حساس نیاز به مراقبت بیشتری است.

وی با بیان اینکه آسمان استان یزد در طول هفته جاری صاف بوده و بارشی نخواهیم داشت افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا اواسط هفته آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد به نسبت شدید بعضاً با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

میرحسینی اضافه کرد: طی این مدت آسمان استان عمدتاً صاف و کاهش نسبی دمای شبانه را در پی خواهد داشت اما خبری از بارش نیست. 

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش سرعت باد به شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده و پارک خودرو در این اماکن خودداری کنند و سالمندان، کودکان، زنان باردار و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند از تردد در بیرون از منزل بپرهیزند. 

کارشناس هواشناسی ادامه داد: دمای هوای امروز شهر یزد در گرمترین ساعت به ۳۹ درجه و در خنکترین ساعت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز