خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۷۸

استاندار لرستان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ در سال ۱۴۰۱ در استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه - هیجده خرداد -  در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال استان (تبصره ۱۶) با بیان اینکه براساس تعهدات اشتغال، سرمایه‌گذاری و مسکن که در دولت سیزدهم عنوان شده است، شرایط کاری متفاوت است، عنوان کرد: در این شرایط باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات مردم به خوبی مد نظر قرار گرفته شوند. 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، دو هزار میلیارد تومان از محل "جز ۲ و جز ۱ بند ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ در لرستان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۰۳ درصد از اعتبارات اشتغال در استان محقق شد. 

استاندار لرستان با بیان اینکه فرصت زیادی تا جذب مانده منابع وجود ندارد، تاکید کرد: بانک‌ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را مد نظر قرار دهند.

زیویار با اشاره به معدل خوب استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور گفت: درصد این معدل در کشور حدود ۳۵ می‌باشد که نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

استاندار لرستان با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای بانک‌ها عنوان کرد: بانک‌ها در این دو هفته مهلت دارند که در پرداخت‌ها تسریع داشته باشند که و تا زمان باقی‌مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز