خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت های هسته ای به خوبی در حال پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۷۷

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت های هسته ای به خوبی در حال پیشرفت است، گفت: در واقع هنر دولت بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات بی منتها گره نزد.

به گزارش ایلنا از سمنان، عباس گلرو بیان کرد: اعتبارات نقدی خوبی در راستای شروع عملیات اجرایی پروژه های راکد و نیمه تمام استان از محل سفر ریاست جمهوری تخصیص یافت.

وی افزود: واردات خوبی در بحث واکسن کرونا برای حفظ جان هموطنان شکل گرفت که از ۷۰۰ نفر مرگ بر اثر کرونا در روز به زیر ۱۰ مورد رسیده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت های هسته ای به خوبی در حال پیشرفت است و در واقع هنر دولت بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات بی منتها گره نزد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت ها در بخش تخصصی سرطان سمنان مهیاست اما در بحث رادیوتراپی مشکل دارد، یادآور شد: شهرستان سرخه به دلیل جدید التاسیس بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است تا طی برنامه ریزی آینده محور پیشرفت داشته باشد.

گلرو اضافه کرد: بیمارستان مهدیشهر پس از سال ها در دولت رئیسی به بهره برداری رسید که از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه است که مطالبه به حق مردم در این خصوص نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز