خبرگزاری کار ایران

آسفالت ۲۴ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۶۸

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۲۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان از ابتدای امسال تاکنون با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار روکش آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نعیم غلامپور با اعلام این خبر گفت: همچنین طی سال جاری عملیات تعریض و خاکبرداری و احداث ابنیه فنی و زیرسازی در ۲۸ کیلومتر از راه‌های روستایی استان با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفته که از این میزان ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت شده و تکمیل روکش ۱۷ کیلومتر باقیمانده نیز با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

به گفته این مسئول، در حوزه راه های فرعی استان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ کیلومتر بهسازی آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال انجام شده است.

غلامپور گفت: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی استان قزوین ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت بوده که ۸۰۰ کیلومتر آن بر اثر مرور زمان و عبور بارهای غیرمجاز تخریب و به بازسازی و بهسازی نیازمند است.

رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی استان قزوین افزود: ۷۰۰ کیلومتر از راه های روستایی خاکی استان نیز دارای روستاهای بالای ۲۰ خانوار می باشد و باید آسفالت شوند و بهسازی و روکش آسفالت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی یاد شده در مجموع به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی، آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی را از اولویت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست و تاکید کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به استان با طرح این موضوع، اعتباراتی برای راه های روستایی مصوب شد که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم بهسازی و آسفالت بخشی از راه های روستایی را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز