خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۶۸۳

جشنواره بین المللی فرهنگ ملل با حضور دانشجویان خارج یدانشگاه‌های مختلف کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جشنواره بین المللی فرهنگ ملل به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه‌هایس سطح کشور آغاز شد.

این جشنواره به مدت سه روز ر سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

در این جشنواره دانشجویان کشورهای مختلف غرفه‌های مختلفی را برپا کرده‌اند که در آن‌ها آثار فرهنگی و هنری کشور خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در کنار دانشجویان خارجی، غرفه‌هایی برای نمایش فناوری و صنایع استان در نظر گرفته شده است.

 این جشنواره در طول سه روز و از صبح تا شب با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، مسابقات، بازدی از اماکن تاریخی استان و سخنرانی برگزار می‌شود.

این جشنواره در راستای وحدت بی کشورها و ایجاد زمینه افزایش زمینه ارتباطات فرهنگی بین کشورها به میزبانی دانشگاه‌هایی که دارای دانشجویان بین المللی هستند برگزار می‌شود و یکی از اهداف آن افزایش وحدت و همدلی است.

در سه روز این جشنواره علاوه بر مسئولان استانی مسئولان کشوری و رایزن‌های فرهنگی و سفرای کشورهای مختلف هم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز