خبرگزاری کار ایران

طی سال جاری؛

80 درصد کارگاه‌های بازرسی شده قزوین ابلاغیه رفع نواقص ایمنی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۸۸۱

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ درصد بازرسی‌ها از کارگاه‌های مشمول ماده 85 قانون کار، معادل سه هزار و ۳۰۰ مورد به صدور ابلاغیه رفع نواقص ایمنی در کارگاه‌ها منجر شده است.

به گزارش ایلنا، محمد علیخانی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در کارگاه‌های قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و ۲۳۶ بازرسی ادواری از کارگاه‌های مشمول ماده ۸۵ قانون کار در استان انجام شده است.

رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: طی این مدت ۲۱ کارگاه ساختمانی به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط ایمنی به دادگاه معرفی شده و ۹ فقره اعمال ماده ۱۰۵ قانون کار شامل پلمب کارگاه‌های ساختمانی خطرناک به دستور دادستان‌های شهرستان ‌ها انجام شده است.

وی با تاکید بر آموزش ایمنی در کارگاه‌ها عنوان کرد: به منظور پیشگیری از بروز سوانح و حوادث کارگری، موضوع آموزش در دستور کار قرار گرفته و در سال جاری هفت هزار ساعت نفر ساعت آموزشی در شهرستان‌ها برگزار شده است.

علیخانی گفت: رعایت ایمنی شرط لازم برای آغاز به کار است و از کارفرمایان درخواست می‌شود برای به کارگیری نیروها با رعایت تمامی جوانب ایمنی اقدام کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناخوشایند در کارگاه‌های مشمول قانون کار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز