خبرگزاری کار ایران

بازگشایی و اصلاح مسیر محورهای کوهستانی و سخت گذر روستاهای میرجاوه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازگشایی و اصلاح مسیر ۶۸ کیلومتر از محورهای کوهستانی و سخت گذر روستایی شهرستان میرجاوه واقع در دامنه شمالی کوه تفتان در سال‌جاری خبر داد.

 به گزارش ایلنا ایوب کرد با بیان اینکه راه روستایی از مهم‌ترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفا می‌کند، اظهار داشت: بازگشایی و اصلاح مسیرهای روستایی تیلویی ، تنگ لکور، هفتاد ملا گزند، نیک بالا ، پلنگ حصار ، خوشاب ، میدان سرخ مهرآباد و ریزش برداری سردریا انجرک و جلگه ده مودنه از مهم‌ترین محورهای بازگشایی شده سال‌جاری شهرستان میرجاوه بوده است.

وی وجود راه های امن و مناسب را یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه هر منطقه عنوان کرد و افزود: راه‌های روستایی دامنه تفتان اکثر از داخل رودخانه ها و دره ها عبور کرده و به علت کوهستانی بودن دارای شیب زیاد و صعب العبور هستند بطوری که در مواقع بارندگی با جاری شدن آب رودخانه های فصلی مسیرها مسدود و تردد در این محورها قطع یا به سختی انجام می شود که با انجام این بازگشایی و اصلاح مسیرهای ذکر شده از مسدود شدن طولانی مدت راهها جلوگیری شده و تردد های روستاییان گرامی سهل تر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد :توسعه زیر ساخت ها در روستاها با هدف حفظ جمعیت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و رونق آنها در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز