خبرگزاری کار ایران

دستگاه‌های اجرایی قزوین نسبت به حقوق بیت المال پیش قدم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۸۸۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: شاهد این هستیم که در زمینه حقوق بیت المال در سطح استان حساسیت ایجاد شده و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پیشقدم شده و در رفع موانع موجود از دستگاه قضا کمک می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: طی دهه‌های اخیر شاهد این بودیم که اموال عمومی و بیت المال مورد سودجویی افراد قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: در استان قزوین در احیای حقوق عامه و حفظ بیت المال اتفاقات خوبی افتاده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی  داریم و لازم است با استفاده از هماهنگی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مردم در این راستا قدم بردایم.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا نیز از طرح‌ها و پیشنهادهای نهادهای مختلف در زمینه تخصصی خود و برای حفظ حقوق بیت المال استقبال می‌کند؛ باید توجه داشت که دستگاه قضا به تنهایی امکان تحقق دفاع از حقوق عامه را ندارد باید سایر دستگاه‌ها نیز در این راستا در زمینه کاری خود همکاری داشته باشند.

این مقام قضایی استان قزوین افزود: شاهد این هستیم که در زمینه حقوق بیت المال در سطح استان حساسیت ایجاد شده و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پیش قدم شده و در رفع موانع موجود از دستگاه قضا کمک می‌گیرند.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه از یک طرف سطح ماموریت ها در استان وسیع بوده و از طرف دیگر چارت دستگاه‌ها محدود است، شاید ایفای مسئولیت به نحو دلخواه ممکن نباشد.

قاسمی گفت: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها می‌توان برای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تضییع حقوق دولت گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز