خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

برگزاری دور دوم انتخابات نشانگر پایه‌های محکم دموکراسی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۸۴

استاندار زنجان، گفت: برگزاری دور دوم انتخابات نشانگر پایه‌های محکم دموکراسی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، محسن افشارچی، امروز جمعه (21اردیبهشت 1403) با حضور در یکی از شعب اخذ رای و انداختن رای خود در صندوق، اظهار کرد:‌ برای اینکه انتخابات بی نقص و بی هیچ حرف و حدیثی برگزار شود در دور اول نامزدهایی که تعداد آرای لازم را برای حضور در مجلس کسب نکنند در دور دوم رقابت می کنند.

استاندار زنجان، گفت: برگزاری دور دوم انتخابات نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی برای محکمتر شدن پایه‌های دموکراسی در کشور، ساز و کارهای مناسبی دارد.

وی، با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده رای دادن به ۴۰ درصد کرسی های نمایندگی استان در مجلس است.

افشارچی، با اشاره به ضرورت شرکت واجدان شرایط در انتخابات در این ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان، اظهار داشت: از پنج نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی سه نماینده به مجلس دوازدهم راه یافته اند و ۲ نماینده دیگر در این دوره انتخاب می شوند که این تعداد کم نیست و در سرنوشت استان طی چهار سال آینده بسیار موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز