خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شیراز در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۸۹

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن پیام احمدرضا حیدرنیا آمده است: «در سالروزِ میلادِ امامِ رئوف، خادمش، آیت‌الله رئیسی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد ، یا امام رضا (ع)! صبر و اجر عطا فرما.»

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر، شهادت خادم الرضا، سید محرومان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و سایر همراهان ایشان را تسلیت می گویم .

خبر شهادت این شخصیت برجسته و خدوم در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم، موجب اندوه و ماتم عمیق گردید.

 آیت الله رئیسی که در طول دوران خدمت خود منشاء خیر و برکات فراوانی برای کشور و ملت ایران بودند، در سانحه‌ای هوایی در شب میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به دیار حق شتافتند.

 بی شک رئیس جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی خویش در راه خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی را با شهادت از پروردگار گرفت و نشان داد مسیر خدمت تا شهادت هنوز رهروانی راستین دارد.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت و تعزیت  این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم شهیدان خدمت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز