خبرگزاری کار ایران

زیرساخت‌های گردشگری مناطق چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۵۶

عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های گردشگری تمامی مناطق چهارمحال و بختیاری را نیازمند توسعه است.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه هفشجانی روز پنجشنبه در کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، اظهارداشت: زیرساخت‌های گردشگری  چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه است و برخی مناطق گردشگری این استان نزدیک جاده‌های شریانی است که تکمیل زیرساخت‌های آن باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از موزه بزرگ چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به تامین منابع مالی و بودجه نیاز دارد.

راستینه بیان کرد: تکمیل زنجیره ارزش صنایع‌دستی ضروری است و پرداخت تسهیلات برای کارگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به‌ویژه در زنجیره تولید نمد می‌تواند بخشی از مشکلات فعالان این حوزه را رفع کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از اولویت ها و خواسته بحق مردم و مسولین این شهر ارتقای «شهرکرد، شهر ملی نمد» به «شهر جهانی» است. 

وی با اشاره به اینکه شهر  هفشجان به‌عنوان «نامزد شهر ملی حجاری‌های سنگی» مطرح  است افزود: با توجه به ظرفیت‌های هنرمندان هفشجان، به پیگیری بیشتر و دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز