خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد؛

فعالیت 27 واحد تولید فولاد در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۳۱

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی گفت: تعداد 27 واحد تولید فولاد با ظرفیت 5 میلیون تن و اشتغال 8 هزار نفر در سطح استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرق، محمدجعفر عظمایی در بازدید از واحدهای تولید فولاد در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت:  واحد‌های تولید فولاد پیشران و توسعه صنایع هستند و خوشبختانه سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی در سال‌های اخیر در حوزه تولید فولاد صورت گرفته است.

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی افزود: تعداد ۲۷ واحد تولید فولاد با ظرفیت ۵ میلیون تن و اشتغال ۸ هزار نفر در سطح استان فعالیت می کنند که تولیدات آنها علاوه بر تامین نیاز داخلی به بازار‌های خارجی نیز ارسال می‌شود.

وی افزود: مشکل عمده واحد‌های تولید فولاد تامین به موقع مواد اولیه، شمش و ورق‌های فولادی است و ۱۲ واحد تولیدی مستقیما وابسته به تامین ورق از فولاد مبارکه هستند.

رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی گفت: سهم اختصاصی مواد اولیه صنایع فولادی استان ناکافی است و متناسب با ظرفیت ایجاد شده نیست و در صدد هستیم سهم مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولادی استان را برای تامین مواد اولیه و پوشش کامل ظرفیت تولید محقق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز