خبرگزاری کار ایران

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان خداجویی است

میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان خداجویی است
کد خبر : ۱۴۳۹۸۴۲

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) روز گذشته در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شبستان و اساتید مدرسه تئاتر شبستان در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور یافت. 

در این نشست که با حضورحجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده (رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) همراه بود، سالاری گفت: من در جلسات متعددی شرکت می‌کنم، اما این جمع متفاوت از دیگر جمع‌ها است؛ چراکه جمع همدلی است و ضرورت دارد که تلاش‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد، این رویداد را به روند جریان ساز تبدیل کند. 

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: برخی از رویدادهای هنری همانند رعد و برقی هستند که چند لحظه یکبار می‌زنند و بارشی ندارند اما امیدوارم که این رویداد هنری نتیجه و ثمرات بسیاری به همراه داشته باشد و استمرار بیابد. 

سالاری ادامه داد: ضرورت دارد ما شاهد آفت جریان روشنفکری در جریان تئاتر مسجد نباشیم و تلاش کنیم که تئاتر حرفه‌ای را به مساجد ببریم تا مشوقی برای کودکان و نوجوانان باشد که به مسجد بروند. 

وی در ادامه ابراز کرد: هدف از برگزاری تئاتر در مسجد جذب کودکان و نوجوانان به مسجد شود. 

سالاری از حمایت‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تئاتر مساجد خبر داد و گفت: میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان و در تئاتر مسجد، خداجویی است همچنانکه در تئاتر بسیج مولفه مقاومت مدنظر است. اگر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز