خبرگزاری کار ایران

سالاری در گفت‌وگو با ایلنا:

با استقبال کم‌نظیر افرادی که از بهبود وضعیت ایران ناامید شده بودند، مواجه هستیم

 با استقبال کم‌نظیر افرادی که از بهبود وضعیت ایران ناامید شده بودند، مواجه هستیم
کد خبر : ۱۴۹۶۵۱۲

عضو ستاد مسعود پزشکیان گفت: با استقبال کم‌نظیری از سوی نحله‌های فکری، که به شکل اساسی از بهبود وضعیت ایران ناامید شده بودند، مواجه هستیم.

محمد سالاری عضو ستاد مسعود پزشکیان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی حضور نامزد جبهه اصلاحات در مناظره‌ها و میزگردهایی که در برنامه رسانه ملی پخش شد، گفت: محور اصلی نگاه آقای پزشکیان، عدالت و حق است. دلیل این نگاه  به وضعیت بحرانی که ما در کشور، در حوزه عدالت، حقوق عمومی و شهروندی با آن مواجه هستیم برمی‌گردد. کشور با بحران عدم اعتماد به سازوکارهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مواجه است. کشور به صورت جدی با بحران ناکارآمدی در میل به توسعه پایدار و بهبود وضعیت عمومی مواجه است. کشور با بحران آسیب‌پذیری در مقابل تحریم‌ها و فشارهای کشورهای خارجی مواجه است. کشور با بحران ناامیدی بستر عمومی جامعه، نسبت به اصلاح امور و گذار از این وضعیت مواجه است.

وی افزود: جبهه اصلاحات ایران در این مقطع زمانی قبل از اعلام صلاحیت‌ها، سعی کرد با یک رویکرد ایجابی و درک شرایط موجود، نسبت به اعلام کاندیداهای اختصاصی خود اقدام کند. این پیام را به صراحت به حاکمیت و شورای نگهبان داد که همه رهیافت‌ها باید از مسیر انتخابات، اراده ملی و خواست عمومی و از طریق صندوق‌های رأی رقم بخورد. مبتنی بر چنین تصمیم استراتژیکی، یکی از کاندیداهای اختصاصی جبهه اصلاحات ایران که دارای مقبولیت و مشروعیت قابل‌توجهی در جامعه است، تأیید شد و این یک فرصت تاریخی برای مردم ایران، برای تحول‌خواهان، برای اصلاح‌طلبان و تمام کسانی است که دل در گروی ایران و توسعه کشور دارند. 

سالاری تصریح کرد: مبتنی‌بر چنین مفروضاتی، ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان با همراهی جبهه اصلاحات ایران، جریان اصلاح‌طلبی و با رویکرد معطوف به ایجاد فضای باز در این عرصه به آقای پزشکیان کمک کرده و از گفتمان عدالت و حق حمایت می‌کنند. البته ممکن است، اشکالاتی به لحاظ شکلی و شاید حتی محتوایی در فرآیند اداره باشد. زیرا طبیعی و بدیهی هم است. چون انتخابات ریاست جمهوری در یک فضای معطوف به اضطرار شکل گرفته است. بحث این است که ما با استقبال کم‌نظیری از سوی نحله‌های فکری، که به شکل اساسی از بهبود وضعیت ایران ناامید شده بودند، مواجه هستیم.

این فعال سیاسی گفت: البته این استقبال کم‌نظیر هنوز در جامعه جوان و نسل Z ما و کسانی که فکر می‌کنند امیدی به اصلاح کشور و انتخابات نیست، نفوذ نکرده است اما پیش‌بینی می‌کنیم در این چند روز قطعا شاهد استقبال بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز