خبرگزاری کار ایران

همایش برای ایران فردا در برج میلاد برگزار می‌شود

همایش برای ایران فردا در برج میلاد برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۴۹۵۴۷۵

سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان گفت: برنامه بزرگ برای ایران از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور شخصیت‌هایی همچون عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی، آذر منصوری ریاست جبهه اصلاحات ایران، جلال جلالی‌زاده نماینده جامعه اهل سنت ایران، یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوری‌های ایران، حمیده زرآبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مطرح سیاسی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری، سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان امروز سه‌شنبه درباره مهم‌ترین برنامه‌های این نامزد انتخاباتی اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی که امروز برگزار شد، میزگرد سیاست خارجی با حضور محمدجواد ظریف بود که مواضع دولت آینده مسعود پزشکیان در حوزه سیاست خارجی در آن شرح داده شد.

فخاری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم امروز نیز مستند نسل زد بود که با حضور مسعود پزشکیان ساخته شده و به دغدغه‌های یکی از تاثیرگذارترین نسل‌های ایران می‌پردازد.

فخاری با بیان اینکه در سال‌های اخیر یکی از چالش‌های اصلی کشور ما ارتباط موثر و سازنده با نسل زد بوده، اذعان کرد: سرنوشت و آینده کشور در دستان همین نسل است که متاسفانه سیاستمداران ما نتوانستند به دلایل مختلف ارتباط سازنده‌ای با آنها داشته باشند. بنابراین ما امروز با یک شکاف نسلی جدی روبرو هستیم که اگر فکری برای آن نشود بدون شک خسارت‌های جبران ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی تهران ادامه داد: در کنار نسل زد که به صورت مستند برنامه ویژه در نظر گرفته شده است، مسئله فرهنگیان و مشکلات آن‌ها نیز از دغدغه های مهم آقای پزشکیان بوده که به همین دلیل امروز سه‌شنبه ساعت ۱۷ در سالن حجاب تهران، همایشی با حضور فعالان فرهنگی و متخصصان حوزه تعلیم و تربیت در حال برگزاری است تا خواسته‌ها و مطالبات این افراد مطرح و پیگیری شود.

فخاری همچنین با اعلام این خبر که ستاد مردمی پزشکیان در مشهد امروز با حضور علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود، عنوان کرد:  ستادهای مردمی و کمیته‌ها و ستادهای صنفی در میان اقشار گوناگون و متخصصان حوزه‌های مختلف به ویژه انجمن‌ها و مجامع ملی شکل گرفته است و در کنار آنها شاهد گپ و گفت جوانان در محیط‌های غیررسمی سطح شهر در خصوص انتخاب مسعود پزشکیان هستیم.

 فخاری در پایان درباره برنامه‌های چهارشنبه ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان اظهار کرد: فردا جدا از برنامه های تلویزیونی آقای پزشکیان که ساعت ۱۹ تا ۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، برنامه بزرگ برای ایران از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور شخصیت‌هایی همچون عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی، آذر منصوری ریاست جبهه اصلاحات ایران، جلال جلالی‌زاده نماینده جامعه اهل سنت ایران، یوناتن بت‌کلیا نماینده آشوری‌های ایران، حمیده زرآبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مطرح سیاسی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز