خبرگزاری کار ایران

چرا ماشین شما ناگهان خاموش می‌شود؟

چرا ماشین شما ناگهان خاموش می‌شود؟
کد خبر : ۱۵۰۵۲۴۵

خاموش شدن خودرو حین حرکت، روشن نشدن خودرو، کم نور شدن چراغ‌ها و همچنین افزایش مصرف سوخت خودرو از جمله عوارض خراب شدن دینام خودرو است. از طرفی استاتور یکی از اجزاء تولیدکننده برق دینام است که تهیه مناسب آن کیفیت و کارآیی خودرو را بالا می‌برد.

به گزارش ایلنا، کاهش قدرت ماشین شما می‌تواند ناشی از خرابی دینام باشد. بدون شک شما به عنوان یک راننده باید بدانید که خرابی دینام عملکرد ماشین را با مشکلات عدیده و جدی مواجه خواهد کرد. اما علت این مساله چیست؟

در واقع وظیفه‌ی دینام تولید برق است. همین تولید برق منجر به شارژ باطری خودرو می‌شود. باطری نیز موقع استارت زدن، به موتور برق‌رسانی می‌کند. طی این پروسه اگر دینام خراب باشد باطری شارژ نخواهد شد و به همین خاطر منجر به کاهش قدرت موتور ماشین شما می‌گردد.

خاموش شدن خودرو حین حرکت، روشن نشدن خودرو، کم نور شدن چراغ‌ها و همچنین افزایش مصرف سوخت خودرو از جمله عوارض خراب شدن دینام خودرو است. از طرفی استاتور یکی از اجزاء تولیدکننده برق دینام است که تهیه مناسب آن، کیفیت و کارآیی خودرو را بالا می‌برد.

در همین راستا مجموعه تولیدی پارت الکترو سینا با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه تولید استاتور دینام خودروهای سواری و سنگین داخلی و خارجی همواره کوشیده است تا با بهره‌گیری از نیروی جوان و متخصص و بروزرسانی تجهیزات و دستگاه‌های تولید و ابزارها و سیستم‌های کنترل کیفی محصولات، ضمن تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را با قیمت و کیفیت مناسب برطرف کند.

برای اطلاع بیشتر از چگونگی تهیه استاتور دینام خودروهای سواری و سنگین داخلی و خارجی می‌توانید به سایت پارت الکترو سینا مراجعه کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز