خبرگزاری کار ایران

بهترین آجیل برای چاقی صورت: معرفی 5 آجیل چاق کننده صورت

بهترین آجیل برای چاقی صورت: معرفی 5 آجیل چاق کننده صورت
کد خبر : ۱۵۱۹۱۶۰

طبیعتا همه ما دوست داریم پوست و صورتی زیبا و درخشان داشته باشیم. چهره ای با گونه های پر و پوستی شاداب و جوان! مخصوصا زمانی که از رژیم های غذایی استفاده می نماییم و صورت مان لاغر می شود.

طبیعتا همه ما دوست داریم پوست و صورتی زیبا و درخشان داشته باشیم. چهره ای با گونه های پر و پوستی شاداب و جوان! مخصوصا زمانی که از رژیم های غذایی استفاده می نماییم و صورت مان لاغر می شود. اما واقعا این کار امکان پذیر است؟ برای چاق و پر نشان دادن صورتتان، شما می‌توانید از غذاها و مغزهایی استفاده نمایید که ماهیچه‌های صورتتان را تقویت کرده و پوستتان را از حالت شل بودن بیرون بیاورند. یکی از این غذاها آجیل است. اما  بهترین آجیل برای چاقی صورت چیست؟ پسته، بادام درختی، فندق، گردو، بادام زمینی بهترین آجیل ها برای چاقی صورت است. ممکن است کمی قیمت آجیل بالا باشد اما شما با خوردن آجیل‌های چاق‌کننده صورت هم به سلامت بدنتان کمک می‌کنید و هم صورتی جذاب و زیبا خواهید داشت. با ما همراه باشید تا در خصوص بهترین زمان خوردن و میزان مصرف آجیل برای پر شدن صورت بیشتر توضیح دهیم.

آجیل و چاقی صورت

آجیل‌های چاق‌کننده صورت، علاوه بر دارا بودن چربی مواد غذایی دیگری هم دارند منحر به شادابی و سفت شدن ماهیچه‌های بافت پوست می شوند و به همین دلیل به چاق و تپل بودن صورتمان کمک می‌کنند. از آنجا که قسمت زیادی از غشای سلولی بافت پوست ما از چربی تشکیل شده است طبیعی است که افراد بسیار لاغر صورت‌های استخوانی و اسکلتی دارند. برای همین، باید خوب بخوریم و چربی‌های مورد نیاز برای سلول‌های بافت پوستمان را تامین کنیم. اما در این میان چطور آجیل باعث چاقی صورت می‌شود؟ پاسخ این است که در آجیل‌ها چربی‌های سالم وجود دارد که خوردن آنها باعث می‌شود این چربی‌ها را به بدنمان برسانیم. انتخاب و خوردن آجیل مناسب با کیفیت عالی از فروشگاه های معتبر همچون آجیل خشکبار آجیل چی سبب جذب جربی توسط سلول‌های بافت پوست شده و ظاهری پر و سالم را به چهره ما می بخشد.

بهترین آجیل برای چاقی صورت: معرفی 5 آجیل چاق کننده صورت

بهترین آجیل برای چاقی صورت

آجیل‌های متنوعی در بازار وجود دارند. اما از بین آنها انواع بهترین آجیل برای چاقی صورت کدام هستند؟ با ما همراه باشید تا در این بخش چند تا از بهترین آجیل‌های چاق‌کننده صورت و خواصی که آنها می‌توانند برای پر کردن صورتمان داشته باشند را برایتان معرفی کنیم:

1. پسته بهترین آجیل برای چاقی صورت:غنی از چربی های سالم و مواد مغذی

در پسته چربی‌های سالم اشباع شده و اشباع نشده وجود داردکه کمک می کند تا پوست غشای لیپیدی خود را حفظ کند. در نتیجه، پوست شما حالت شاداب و انعطاف پذیری خواهد داشت که این مسئله به آن کمک می‌کند که پر به نظر برسد. بنابراین، پسته یکی از انواع بهترین آجیل برای چاقی صورت است و شما می‌توانید آن را به عنوان میان وعده یا با سالاد و تزیین دسر هم استفاده کنید.

2. بادام زمینی آجیلی مفید در حجیم کردن عضلات و ماهیچه‌های صورت

بادام زمینی پروتئین زیادی دارد که برای حجیم کردن عضلات و ساختن ماهیچه‌ها مفید است. بنابراین، شما با خوردن بادام زمینی می‌توانید به بدن و پوست‌تان پروتئین برسانید که ماهیچه‌های آن رامی‌سازد و آنها را حجیم می‌کند. بنابراین، بادام زمینی هم یکی از انواع بهترین آجیل برای چاقی صورت خواهد بود.

3. بادام درختی بهترین آجیل چاق کننده صورت با افزایش خون‌رسانی به پوست

در بادام درختی منیزیم وجود دارد که باعث گشاد شدن رگ‌های خونی و افزایش گردش جریان خون به بافت‌های مختلف بدن از جمله پوست شود. همچنین بادام درختی با دارا بودن پتاسیم به متعادل کردن میزان مایعات در بدن کمک می‌کند. این تعادل مایعات در بدن برای کارکرد بافت‌های سلولی از جمله بافت‌های سلولی پوست بسیار مهم است و به آبرسانی آنها کمک می‌کند. به این ترتیب پوست ما از نرم و با طراوت به نظر می‌رسد.

4. گردو مفید برای شادابی و جوانسازی پوست

گردو با دارا بودن اسیدهای چربی که دارد به بدن ما برای ساخت ترکیبات بافت پوستی کمک می‌کند. همچنین، در گردو ویتامین ب 6 وجود دارد که می‌تواند تولید کلاژن در بافت‌های ماهیچه‌ای را تقویت کند.

کلاژن باعث سفت شدن بافت‌های ماهیچه‌های پوست ما می‌شود. وقتی هم که کلاژن پوستمان به خوبی تولید شود، پوست ما حالت سفت و محکمی خواهد داشت و شاداب و جوان به نظر می‌رسد. در نتیجه، برای مصرف بهترین آجیل برای چاقی صورت شما حتماً می‌توانید گردو را در برنامه غذایی‌تان قرار دهید.

5. فندق بهترین آجیل پر کننده صورت با افزایش خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی پوست

سلنیوم فندق از غشای سلولی بافت پوستی ما در برابر اشعه‌های فرابنفش آفتاب محافظت می‌کند. اگر شما در معرض بیش از حد اشعه‌های فرابنفش آفتاب قرار گیرید، DNA سلول‌های پوستی‌تان آسیب می‌بیند و باعث التهاب بافت پوست و بروز چین و چروک‌های پوستی شود. بنابراین، خوردن فندق می‌تواند از بروز چنین عارضه‌هایی جلوگیری کند.

برای اینکه پوست صورتتان شاداب و سفت باشد و ظاهر تپل و چاقی داشته باشد، باید ماهیچه‌هایش سفت و محکم باشند. اما متاسفانه عوامل محیطی مضر مثل آب و هوای آلوده و خوردن غذاهایی که خیلی پر از شکر و پروسه شده هستند، می‌تواند باعث ایجاد پدیده‌ای به نام استرس اکسیداتیو در بدنمان شود.

بهترین آجیل برای چاقی صورت: معرفی 5 آجیل چاق کننده صورت

بهترین زمان میزان مصرف آجیل برای چاقی صورت

میزان دقیقی برای مصرف بهترین آجیل برای چاقی صورت وجود ندارد. با این وجود، اگر شما برای پر شدن صورت با آجیل آن را به طور منظم مصرف کنید، می‌توانید به تدریج تغییرات چشمگیری را در پوست و صورتتان مشاهده کنید. با این حال، حواستان باشد که اعتدال را رعایت کنید. اما در ادامه بهترین زمان مصرف آجیل را بیان می نماییم:

1. مصرف در ساعات وعده ‌های غذایی

برای پر شدن صورت با آجیل شما می‌توانید آن را در ساعات وعده‌های غذایی مصرف کنید. حالا به چه صورت؟ برای مثال، شما می‌توانید سالاد درست کنید و تکه‌های آجیل را در سالاد بریزید. همچنین، اگر شما پاستا سرو می‌کنید، می‌توانید از تکه‌های آجیل در کنار پاستا هم استفاده کنید.

2. مصرف قبل از فعالیت بدنی

خوردن بهترین آجیل برای چاقی صورت قبل از انجام فعالیت بدنی هم بهترین زمان خوردن آجیل برای چاقی صورت است. شما با خوردن آجیل در این زمان هم انرژی به بدنتان می‌رسانید و هم اینکه پروتئین مورد نیاز به بافت پوستتان می‌رسد. همچنین، پروتئین آجیل‌ها به غیر از انرژی‌سازی بدنتان به ماهیچه‌سازی پوستتان هم کمک می‌کند.

3. مصرف در میان وعده‌ ها

آیا گرسنه هستید و به دنبال یک میان وعده خوب برای سیر کردن شکمتان می‌گردید؟ در این صورت، شما هم برای سیر شدن و هم برای پر شدن صورت با آجیل می‌توانید آن را به عنوان میان وعده مصرف کنید. انواع بهترین آجیل برای چاقی صورت فیبر دارند و این فیبر زمانی که ما فشارمان می‌افتد و احتیاج به یک وعده غذایی کوچک و سریع برای سیر کردن داریم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. بنابراین، بین وعده‌های غذایی اصلی می‌تواند بهترین زمان خوردن آجیل برای چاقی صورت باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز