خبرگزاری کار ایران

حداد عادل:

انتظار از اصناف، داشتن انصاف است

انتظار از اصناف، داشتن انصاف است
کد خبر : ۱۴۹۶۵۵۱

مشاور مقام معظم رهبری گفت: سامان داشتن بهتر اصناف به معنای سامان داشتن جامعه است و این هر چه مشکلات اصناف کمتر شود رضایت مردم بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حداد عادل، مشاور مقام معظم رهبری امروز در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف گفت: رییس جمهور شهید ما افتخار می کرد که در خدمت مردم بود و اصناف عین مردم هستند و مردمی‌اند، به این معنا که وسیع ترین ارتباط را با توده های مردم دارند و این مردمی بودن اصناف و مردم بودن اصناف سبب می شود اصناف در سرشت خود دیندار باشند زیرا توده مردم ایران از دیرباز متدین بودند و در کاوش های قبل از اسلام هم هیچ گاه بت خانه‌ای در ایران کشف نشده و به همین دلیل ایرانیان از اسلام که دین عدالت بود استقبال کردند و به قول شهید مطهری ایران و اسلام با خدمات متقابل داشتند. 

وی افزود: اصناف در انقلاب اسلامی هم نقش قابل توجه داشتند و پیوستگی اصناف با انقلاب برآمده از دیانت و مسلمانی است و اگرچه سال هاست که دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی به جنگ اقتصادی روی آورده اصناف در این جنگ نقش شایسته ای داشتند. 

حداد عادل اظهار کرد: سامان داشتن بهتر اصناف به معنای سامان داشتن جامعه است و این هر چه مشکلات اصناف کمتر شود رضایت مردم بیشتر پی شود. 

وی یادآور شد: اصناف در اقتصاد خرد و کلان نقش دارند، تولید و توزیع دو ردیف یک سکه‌اند و توزیع به دست اصناف است بنابراین اصناف با رعایت انصاف می توانند به اقتصاد خرد و اقتصاد خانواده کمک کنند. انتظار از اصناف همواره داشتن انصاف است. 

مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگی که برای اصناف اخیرا رقم خورده اصلاحیه قانون نظام صنفی بود، این قانون چند سال بود که در مجلس در انتظار تصویب بود و در مجلس یازدهم تصویب شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز