خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هپکو در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکلات هپکو از سوی شهید آیت الله رئیسی حل و فصل شد

مشکلات هپکو از سوی شهید آیت الله رئیسی حل و فصل شد
کد خبر : ۱۴۹۴۲۲۶

در دورانی که آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه بودند، کارگران از تصمیمات صحیح ایشان بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا، روز پنجشنبه گذشته ۲۴ خرداد ماه کارگران هپکو در حرکتی خود جوش یاد و خاطره‌ی شهدای خدمت از جمله شهید ایت الله رییسی را گرامی داشتند، در این یاد بود نیز یاد شهید گمنامی که در هپکو دفن شده است، گرامی داشته شد.

حسین قربانی، مدیرعامل هپکو در گفت‌وگویی کوتاه در این باره به ایلنا گفت: در روز پنجشنبه کارگران هپکو ادای دینی نسبت به آیت الله شهید رییسی داشتند که با شکوه هر چه تمام تر انجام شد.

او با اشاره به رفع مشکلات کارگران هپکو در دوران مسئولیت شهید ایت الله ریسی ابراز داشت: در دورانی که آیت الله ریسی، رییس قوه قضاییه بودند، کارگران از تصمیمات صحیح ایشان بهره مند شدند.

وی ادامه داد: حل مشکلات هپکو از سوی شهید ایت الله رییسی صرفا در زمان مسئولیت ایشان در قوه قضاییه نبود؛ چرا که در زمان ریاست جمهوری شهید رییسی نیز ایشان با نگاه ویژه‌ی خود به هپکو و کارگران این شرکت، مشکلات عدیده ای را حل و فصل کردند.

مدیرعامل هپکو با اشاره به داشتن علاقه قلبی کارگران هپکو به شهید رییسی ابراز داشت: به پاسداشت این زحمات و قدرانی از زحمات شهید آیت الله رییسی، کارگران در یک حرکت خودجوش تصمیم گرفتند تا از زحمات و خدماتی که شهید رییسی داشتند قدردانی کنند؛ چراکه آنها قلبا آیت الله رییسی را دوست داشتند.

وی افزود: در کنار قدردانی از شهدای خدمت نیز یاد شهید گمنامی که در هپکو دفن شده است گرامی داشته شد.

گفتنی است؛ بنابه ادعای مسئولان  و مدیران مربوطه، هلدینگ هپکو در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رییسی و بعد از پانزده سال توانست به سوددهی برسد. این شرکت اولین و بزرگ‌ترین سازندهٔ تجهیزات سنگین در ایران و خاورمیانه است که در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی، تولید انواع واگن‌ها، کامیون‌ها، جرثقیل، لیفتراک و همچنین تجهیزات حفاری و نیروگاه‌ها و سدها فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز