خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

آتش نشانان فومن تجلیل شدند

آتش نشانان فومن تجلیل شدند
کد خبر : ۲۱۰۲۸۱

آتش‌نشانی از مشاغل سخت است که با احتساب ۲۰ سال سابقه‌کاری و دارا بودن ۵۰ سال سن مشمول بازنشستگی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان این شهرستان با اشاره به تاریخ زرین انقلاب اسلامی اظهار کرد: مادران و پدران ما برای براندازی رژیم ملعون شاهنشاهی تمام تلاش خود را کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا از فومن، علیرضا علیدوست با بیان اینکه امنیت کشور مدیون جوانان و شهدایی است که در جبهه‌های حق علیه باطل برای این میهن جنگیدند، افزود: اکنون ابرقدرت‌های دنیا در مقابل ما به زانو درآمده‌اند و این قدرت موجب فخر ایرانیان است.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان بمباران هفتم مهر ۱۳۵۷، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان مردان غیوری هستند که با گذشت از جان خود در حوادثحضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر دشواری زیاد شغل آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان با دود و آتش و جراحات مواجه است و بدون هیچ واهمه‌ای به همنوع خود کمک می‌کنند.

علیدوست آتش‌نشانی را شغلی حساس دانست و گفت: آتش‌نشان باید با آمادگی همیشگی خود از خسارت بر جان و مال مردم و اموال کشور جلوگیری کند.

وی با قدردانی از خودگذشتگی آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانی از مشاغل سخت است که با احتساب ۲۰ سال سابقه‌کاری و دارا بودن ۵۰ سال سن مشمول بازنشستگی می‌شود.

امام جمعه فومن نیز در مراسم مذکور با قدردانی از کار بزرگ و خطیر آتش‌نشانان اظهار کرد: آتش‌نشان کسی است که در هنگام حوادثبه کمک همنوع خود می‌شتابد.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی گفت: آتش‌نشان جز کمک هیچ فکر دیگری در ذهن ندارد و حتی به دشمن خود نیز امدادرسانی می‌کند.

در پایان مراسم مذکور با اهدای لوح تقدیر از آتش‌نشانان شهرستان فومن قدردانی شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز