خبرگزاری کار ایران

اجتماع مردم ولایتمدار گیلان در پی شهادت اسماعیل هنیه

اجتماع مردم ولایتمدار گیلان در پی شهادت اسماعیل هنیه
کد خبر : ۱۵۱۲۱۳۹

نماینده ولی فقیه در گیلان، انتقام سخت و خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در اجتماع مردم ولایتمدار این استان در مصلای امام خمینی این شهر، برای محکوم کردن ترور و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: صهیونیسم میهمان عزیز ما را در خانه به شهادت رساند و ما را داغدار کرد و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه‌ی انتقام سخت را برای خود فراهم ساخت.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه شهید هنیه، مجاهد راه خدا، قهرمان مومن عربی، برای آزادی ملت خود و کشور‌های دربند تلاش می‌کرد، افزود: این شهید ارتباط خوبی با کشور‌های اسلامی از جمله ایران داشت و دشمنان از جمله رژیم غاصب اسرائیل به دلیل این ارتباط صمیمی بین جبهه مقاومت، چنین جنایتی را مرتکب شد.

وی با بیان اینکه تحمل شهادت و از دست دادن شهید اسماعیل هنیه، شهید سلیمانی، شهید زاهدی و دیگر سرداران و رهبران جبهه مقاومت برای ما سخت است، گفت: بر اساس وعده خداوند که ظالمان به رستگاری نمی‌رسند، اسرائیل غاصب و همدستانش به سبب این جنایت‌ها، تاوان سختی را در دنیا و آخرت پس خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنانش با بیان اینکه ۷۵ سال است که غده‌ای سرطانی در قطعه‌ای از جغرافیای تاریخ اسلامی به نام اسرائیل غاصب با رهبرانی ددمنش در حال جنایت و آدم کشی است، افزود: در حالی که از مجامع بین المللی و سازمان ملل به عنوان نقطه‌ی امید دولت‌ها و مردم محروم و مظلوم دنیا، انجام رسالتشان که همان نجات و حمایت از بشریت است انتظار می‌رود، اما متاسفانه دست ناپیدای صهیونیست غاصب و فاسدان و جنایتکاران تاریخ در در این عرصه هم دیده می‌شود.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: رژیم نامشروع و تا دندان مسلح اسراییل که پیش از این به دنبال مشروعیت خود در دنیا بود، پس از ۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی و ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ شمسی، با اجرای عملیات «طوفان الاقصی»، به راهی برای ماندگاری خود فکر می‌کند و این امر قدرت جبهه مقاومت و نزدیک بودن نابودی تدریجی این رژیم پوشالی را نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اخیر کشور یمن و حملات نظامی به اسرائیل غاصب، گفت: قدرت‌های معادله ساز جهانی در باب المندب و خلیج فارس، در مواجهه با مردم کشور یمن درمانده شده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین را وظیفه ملت ایران دانست و افزود: اگر امروز در این برهه از تاریخ، دنیا به این باور برسد که پیروان قرآن، مدیریت دینی و اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند، همه را مدیون ایستادگی ملت ایران و جبهه مقاومت، کتاب خدا و اهل بیت (ع) هستیم.

همچنین مردم ولایتمدار گیلان در این اجتماع با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس رهبر معظم انقلاب با شهید هنیه ، شعار‌هایی مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هنیه شهید راه دین است - اسرائیل دشمن مسلمین است، انتقام، انتقام این حکم رهبر ماست - فرمان رهبر ما کلام آخر ماست،‌ای قانل مهمان کش مرگ به نیرنگ تو - خون شهیدان ما می‌چکد از چنگ تو ، سر دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز