مدیرعامل گاز گلستان استفاده از خدمات الکترونیکی را بسیار مهم تلقی کرد
در حال حاضر ۵۴ درصد گاز بهای مصرفی مشترکین از طریق الکترونیکی توسط بانکها در قالب فایل به این شرکت ارسال می گردد که ضمن خرسندی این امر نشات گرفته از توجه مردم شریف به استفاده از خدمات الکترونیکی است
ایلنا - گرگان: مدیرعامل گاز گلستان، با مهم خواندن استفاده از سامانه خدمات الکترونیکی گفت: خوشبختانه با راه اندازی و فعال بودن سامانه خدمات الکترونیکی در این شرکت کلیه مشترکین گرامی میتوانند از این فرآیند به نحو مطلوبی استفاده نمایند
به گزارش ایلنا از گرگان، صفرعلی جمال لیوانی افزود: شرکت گاز استان گلستان در راستای سیاستهای کلان دولت در زمینه تحقق برنامه ده گانه بویژه طرح تکریم ارباب رجوع وهمچنین تسهیل درارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز با همکاری بانکها و موسسات مربوطه اقداماتی را دراین رابطه انجام داده است.
وی تصریح کرد: یکی از این اقدامات مهم بهره گیری و توسعه سامانه های الکترونیکی است که هر روز در حال گسترش می باشد که خوشبختانه بخشی از این سامانه ها در این شرکت راه اندازی و درحال خدمات دهی به مشترکین ومتقاضیان گاز می باشد.
ایشان در ادامه گفت: این اقدام حرکت مطلوبی در راستای تکریم ارباب رجوع ورضایت مشترکین می باشد که با استقبال گسترده هم استانی های عزیز همراه می باشد و منجر به وصول بموقع مطالبات شده و نقش موثری درتوسعه گاز رسانی وارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد.
جمال لیوانی افزود: درحال حاضر سامانه های الکترونیکی زیادی را در بخشهای مختلف منجمله اشتراک پذیری، درخواست نصب علمک، اعلام شماره کنتور، محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورتحساب، پرداخت الکترونیکی گاز بها و راهنمای پرداخت، آدرس دفاتر پیش خوان دولت، دریافت شکایات وانتقادات وپیشنهادات، سامانه پیام کوتاه، نظر سنجی و… اشاره کرد که در سایت شرکت راه اندازی کردیم تا مردم شریف استان بتوانند از خدمات الکترونیکی ارائه شده به نحو مطلوبی استفاده کنند.
وی در ادامه با تاکید براهتمام مشترکین به پرداخت بموقع قبوض گاز ابراز داشت: پرداخت بموقع قبوض گاز بویژه از طریق الکترونیکی مزایای بسیار زیادی برای مشترکین منجمله کاهش مراجعات به بانکها، جلو گیری از اتلاف وقت و عدم حضوردرصف های پرداخت قبوض در بانکها، کاهش هزینه ها، کاهش تردد در سطح شهرها و سایر مزایای دیگر را بهمراه دارد ضمن اینکه کمک شایانی به این شرکت در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین وهمچنین توسعه گازرسانی دارد.
جمال لیوانی ادامه داد: درحال حاضرپرداخت قبوض به روش الکترونیکی با استفاده از سیستم های خود پرداز، ATM، SMS، اینترنت، تلفن بانک و…مقدور می باشد ضمن اینکه مشترکین عزیز به راحتی از طریق مراجعه به سایت گاز گلستان به آدرسwww. nigc - golestan. ir و انتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق لینک به وب سایت بانکها که خدمات غیر حضوری ارائه می دهند وصل شده و نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض خود اقدام نمایندوهمچنین قادر خواهند بود با درج شماره اشتراک، قبوض صادرشده چند دوره قبل را نیز رویت نمایند.
وی درارتباط با پرداختهای غیرحضوری والکترونیکی قبوض گازبهاء اظهارداشت: خوشبختانه استقبال مشترکین گاز طبیعی استان برای دریافت خدمات از سامانه های الکترونیکی درحد قابل قبول بوده لیکن گسترش فرهنگ استفاده از درگاههای الکترونیکی وفراهم شدن زیر ساختهای لازم دراین خصوص می تواند تاثیرات موثرو چشمگیری را در کاهش هزینه ها، حجم ترددها و حذف مراجعات حضوری داشته باشد.
مدیرعامل گاز گلستان در پایان گفت: در حال حاضر ۵۴ درصد گاز بهای مصرفی مشترکین از طریق الکترونیکی توسط بانکها در قالب فایل به این شرکت ارسال می گردد که ضمن خرسندی این امر نشات گرفته از توجه مردم شریف به استفاده از خدمات الکترونیکی است