خبرگزاری کار ایران

دو هتل و دو سد در استان کردستان تا پایان سالجاری افتتاح می‌شود

دو هتل و دو سد در استان کردستان تا پایان سالجاری افتتاح می‌شود
کد خبر : ۴۴۲۷۴۷

رییس سازمان برنامه و وبودجه استان کردستان گفت: روند اجرای پروژه‌های استانی مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حوزه وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی در ستاد استان بررسی و ارزیابی شده و تا پایان سالجاری دو هتل و دو سد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان کردستان افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایلنا نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان کردستان؛ بهرام نصراللهی‌زاده در دوازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که ظهر چهارشنبه در سنندج تشکیل شد، با اشاره به اینکه در همه حوزه‌ها برخی پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور وجود دارد که برای آن‌ها برش استانی تعریف شده است، گفت: روند اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این ستاد بصورت مستمر پیگیری و میزان تحقق آن‌ها ارزیابی می‌شود و همچنین موانع احتمالی تحقق بعضی پروژه‌ها احصا و برای پیگیری به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام می‌گردد. 

وی افزود: در این جلسه پروژه‌های حوزه وزارت نیرو از جمله شرکت آب منطقه‌ای کردستان، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت توزیع نیروی برق استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. 

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان بیان داشت: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود و تمامی پروژه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر اساس مصوبه ستاد باید در سال ۹۵ اجرایی شود. 

نصراللهی‌زاده ادامه داد: بهره برداری از پنج هتل در برش استانی برنامه اقتصاد مقاومتی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد که سه واحد از این هتل‌ها در استان تاکنون به بهره برداری رسیده و دو هتل دیگر نیز تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید. 

وی افزود: در حوزه شرکت آب منطقه‌ای کردستان افتتاح سه سد استان در حوزه آبهای مرزی و غیر مرزی تا پایان سال جزو مصوبات ستاد فرماندهی بوده که عملیات احداث دو سد طبق برنامه در حال پیشرفت است و یکی از این سد‌ها محدودیت منابع اعتباری دارد که تخصیص منابع مالی آن در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور پیگیری خواهد شد. 

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: در مجموع همه پروژه‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بررسی و موانع انجام یا اجرای آن‌ها توسط دبیرخانه ستاد و دستگاه مربوطه پیگیری خواهد شد. 

وی گفت: در پایان اسفند ماه ارزیابی جامع و دقیق از این پروژه‌ها و مصوبات در بخشهای مختلف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز