خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی سنندج:

۶ آژانس تاکسی تلفنی در سنندج پلمپ شد

۶ آژانس تاکسی تلفنی در سنندج پلمپ شد
کد خبر : ۱۱۱۳۴۳

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات و شکایات شهروندان است و در کمتر از یک ساعت از سوی سازمان به این پیامک ها رسیدگی خواهد شد.

ایلنا: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج اظهار داشت: تاکنون ۶ شرکت آژانس تاکسی تلفنی به دلیل نداشتن پروانه و مدارک لازم پلمپ شده است و بررسی وضعیت دیگر آژانس‌ها هم در حال اجراست.
امجد اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج، تصریح کرد: در راستای وظایف ذاتی سازمان اجرای طرح برسی وضعیت آژانس‌های تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت.
وی از پلمپ ۶ آژانس تاکسی خبر داد و گفت: انتقال به غیر بدون هماهنگی با سازمان، عدم اعتبار پروانه آژانس و یا اتمام تاریخ پروانه به‌کارگیری راننده، فاقد شرایط لازم جهت اخذ پروانه تاکسیرانی، عدم نصب برچسب مصوب در دفتر شرکت، از مهم‌ترین عوامل پلمپ این آژانس‌ها بوده است.
اردلان همچنین از نصب ۶ دستگاه GPS بر روی خودروهای گشت سازمان تاکسیرانی خبر داد و افزود: با هدف کنترل خودروهای گشت تحت سازمان این ۶ دستگاه GPS نصب شده و در صورت تأمین اعتبار لازم ۳۱۰۰ دستگاه تاکسی سطح شهر سنندج به این سیستم مجهز می‌شوند.
وی یادآور شد: برای اولین بار در مسیر میدان آزادی به شهرک بهاران از ساعت ۳۰:۱۷ الی ۳۰:۲۰ پنجاه دستگاه تاکسی به غیر از تاکسی‌های این مسیر آماده جابجایی مسافران بوده و هفته بعد ۵۰ دستگاه دیگر موظف به حضور در این مسیر هستند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج در ادامه از آموزش و پرورش درخواست نمود که قراردادهای سرویس مدارس را جهت بررسی پروانه تاکسی‌ها و وضعیت رانندگان به سازمان تاکسیرانی تحویل دهند در غیر این صورت این سازمان‌ها هیچ‌گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد دانست.
وی خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات و شکایات شهروندان است و در کمتر از یک ساعت از سوی سازمان به این پیامک‌ها رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز