خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان:

فرصت‌سوزی‌ها به توسعه کاشان آسیب‌زده است

فرصت‌سوزی‌ها به توسعه کاشان آسیب‌زده است
کد خبر : ۱۷۴۵۷۸

مدیران کاشان بدانند با توجه به اینکه شهرستان کاشان در بین ۳۲ استان کشور رتبه سیزدهم کشور را دارد و این شاخص با بسیاری از شهرستان‌های دیگر متفاوت است، به جای فرصت‌سوزی، ‌ فرصت‌ساز باشند.

فرماندار کاشان گفت: مدیران کاشان بدانند با توجه به اینکه شهرستان کاشان در بین ۳۲ استان کشور رتبه سیزدهم کشور را دارد و این شاخص با بسیاری از شهرستان‌های دیگر متفاوت است، به جای فرصت‌سوزی، ‌ فرصت‌ساز باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، ابوالفضل صدرائیه معاون استاندار و فرماندار جدید کاشان در دومین جلسه شورای ادا ری شهرستان کاشان درسال جاری و اولین جلسه شورای اداری فرماندار جدید در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان این مطلب اظهارداشت: مدیران اجرایی شهرستان باید متوجه باشد مدیر چه شهرستانی و با چه شاخص هایی هستند.

وی افزود: اگر تاکنون مدیران شهرستان نتوانسته‌اند از تمامی فرصت‌های به‌دست آمده موجود استفاده کنند برای این است که شاید هنوز نتوانسته اند متوجه جایگاه و موقعیت کاشان نسبت به دیگر شهرستان های کشور نشده اند.

فرماندار کاشان خطاب به مدیران اجرایی شهرستان کاشان گفت: مدیران شهرستان کاشان باید متوجه باشند آنها مدیر شهرستانی هستند با حدود ۴۰ هزار دانشجو، بیش از ۶۰ هزار دانش آموز، ۴ هزار معلم، ۴ هزار طلبه حوزه و استاد دانشگاه، بیش از ۸۰ هزار نیروی بسیجی، یکهزار و ۵۰۰ اثار تاریخی، ۴۳۰ مجموعه آموزشی و پژوهشی و دانشگاهی، داشتن اتاق بازرگانی با قدمت ۱۲۰ ساله، بیش از یکهزارو ۵۰۰ واحد صنعتی بزرگ و بیش از ۴۰ هزار اشتغال مستقیم و ۲۲ هزار میلیارد سرمایه گذاری در بخش صنعت و ۳۰۰ میلیون دلار صادرات در حوزه گمرکی است.

ابوالفضل صدرائیه با تاکید بر این که تاکنون بسیاری از فرصت ها را از دست دادیم و همیشه نیز به این موضوع اذعان داشته ایم و نتیجه اش وضعیت کنونی شهرستان کاشان است. گفت: در موقعیتی که فرصت را از دست داده ایم دیگر زمانی برای تعارف باقی نمانده است و همه باید با همدلی و همیاری یکدیگر از فرصت های موجود در دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان کاشان استفاده کنیم.

وی با تاکید براینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان باید براساس اعتدال و تخصص و کارآیی و تعاملی که دکتر زرگرپور استاندار استان اصفهان نیز برآن تاکید دارد تلاش و اهتمام داشته باشند. گفت: با توجه به اینکه فرصت های زیادی را در کاشان از دست داده ایم مدیر شهرستان کاشان باید جایگاه خودش را بشناسند اگر کاشانی مدرن می‌خواهیم به جای فرصت سوزی فرصت ساز باید فرصت ساز باشید.

ابوالفضل صدرائیه همچنین با اشاره به تاکید آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بر ایجاد توسعه کاشانی مدرن اذعان داشت: این امر تحقق نخواهد یافت مگر با استفاده از فرصت ها و استعداد و پتانسیل هایی که در این راستا می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.

فرماندار کاشان از امام جمعه، شورای شهر، شهردار و نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فرصت برای خدمت به مردم کاشان نام برد و اظهارداشت: با نگاهی که دولت تدبیر و امید به شخص منصوری نماینده مردم در مجلس براساس تلاش هایی که در کمیسیون امنیت ملی دارد این فرصت ذی قیمیتی است که همه باید از آن در راستای آنچه که مطالبه همه مردم منطقه است استفاده کنیم.

صدرائیه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان گفت: حواسمان باشد که هنوز جایگاه خوذمان را نسیت یه شهرستانهای دیگر نشناخته ایم.

فرماندار کاشان در بخش دیگری از سخنانش از پیش بینی اعتبارات ویژه سرمایه گذاری در بخش های آب و کشاورزی و مدیریت شهری در سال ۹۳ خبرداد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست برای جذب این این اعتبارات و اعتبار ات پایان سال مالی تا پایان تیرماه امسال تلاش کنند.

صدرائیه همچنین از تشکیل کمیته فنی در حوزه معاونت عمرانی فرمانداری کاشان خبرداد و افزود: شهرستان کاشان به لحاظ استعدادی که در اجرای فنی پروژه های عمرانی دارد، پروژه هایی که اجرا می شود باید پروژه های ماندگاری برای کاشان باشد.

معاون استاندار و فرماندارکاشان همچنین از تدوین ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرای در بخش تکریم ارباب رجوع خبرداد و افزود: ما در همین شورای اداری در آینده نزدیک عملکرد هردستگاه اجرایی شهرستان را براساس‌مراجعات مردمی و شاخص هایی که ارائه خواهد شد و در شورای اداری شهرستان کاشان ارزیابی خواهد شد.

صدرائیه در ادامه برحضور مدیران شهرستان در جلسات فرمانداری برای حل مشکلات شهرستان تاکیدکرد و یادآورشد: برای وقت گذرانی دنبال کسی نمی رویم چرا که وقتی برای وقت گذرانی باقی نمانده است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان همچنین سند چشم انداز توسعه کاشان ۱۴۰۴ را نیازمند بازنگری دانست و افزود: بازنگری سند چشم انداز کاشان در آینده نزدیک با محوریت دانشگاه و تعریف شاخص های توسعه شهرستان کاشان آغاز خواهدشد.

شایان ذکراست در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان پس ار ارائه گزارش پیرامون بیمه سلامت توسط مسلم آشوری مدیریت بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان و گزارش عملکرد میراثفرهنگی کاشان توسط سرپرست این اداره، رئیس شرکت مخابرات شهرستان کاشان نیز در ارتباط با اقدامات انجام شده در تک رقمی شدن کد های تلفن شهری شهرهای استان اصفهان، اجرای فیبر نوری و اختلالات بوجود آمده در تلفن ثابت گزارشی را ارائه نمود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز