خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کاشان:

مردم کاشان با بردباری از پروژه شبکه فاضلاب شهری کاشان حمایت می‌کنند

مردم کاشان با بردباری از پروژه شبکه فاضلاب شهری کاشان حمایت می‌کنند
کد خبر : ۱۴۷۱۹۴

مردم کاشان با وجود تمام مشکلاتی که شبکه فاضلاب شهری برایشان ایجاد کرده با بردباری از این پروژه حمایت کرده و آن را یک نیاز زیربنایی شهر می‌دانند ولی این بدان معنی نیست که کم و کاستی‌ها را نادیده گرفته و برای رفع و اصلاح آن چاره اندیشی نکنیم.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مردم کاشان با وجود تمام مشکلاتی که شبکه فاضلاب شهری برایشان ایجاد کرده با بردباری از این پروژه حمایت کرده و آن را یک نیاز زیربنایی شهر می‌دانند ولی این بدان معنی نیست که کم و کاستی‌ها را نادیده گرفته و برای رفع و اصلاح آن چاره اندیشی نکنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان جواد حاج قدیری با بیان این مطلب به خبرنگاران در کاشان گفت: ضرورت و اهمیت این پروژه به درستی برای مردم و برخی از مسئولین تبیین و تشریح نشده و این امر مسئولیت متولیان امر را بیش از گذشته می‌کند.
حاج قدیری در تشریح ضرورت شبکه فاضلاب شهری در کاشان گفت: جلب رضایت مسئولین کشور و بانک توسعه اسلامی برای اجرای شبکه فاضلاب شهری به راحتی اتفاق نیفتاده بلکه مطالعات آن در یک فرآیند طولانی و بر اساس یک اقدام علمی و کار‌شناسی انجام گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری یقین دارد که متولیان و زحمتکشان شبکه فاضلاب شهری نه تنها در مقابل آنان نیستند بلکه برای خدمت به منطقه و مردم تلاش کرده و نیازمند همراهی و حمایت بیش از پیش هستند.
حاج قدیری تصریح کرد: اجرای شبکه فاضلاب شهری اقدام شایسته‌ای است که ریشه در پیگیری و عملکرد مسئولان و شوراهای اسلامی گذشته دارد و با کمک مسئولان و شورای اسلامی فعلی به ثمر خواهد نشست.
وی تأکید کرد: خدمت به مردم و منطقه از ناحیه هر گروه و جریانی انجام صورت گیرد می‌بایست برای آن احترام و ارزش قائل شد و با آن همراهی نمود چرا که اصل برای همهٔ دلسوزان نظام خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.
حاج قدیری پساب استحصالی از تصفیه خانه فاضلاب شهری کاشان را با اهمیت توصیف کرد و گفت: بهترین چاههای آب روزی به انتها می‌رسند و بحران آب در دشت کاشان با وجود تعدد چاه‌های آب روز به روز بیشتر شده است.
وی افزود: پساب حاصل از فاضلاب شهری کاشان یک فرصت است که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب آن را جایگزین برداشت بی‌رویه از منابع زیرزمینی نمود.
حاج قدیری تأکید کرد: کاستی‌ها و نواقص ناشی از اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان غیرقابل دفاع است و می‌بایست به هر طریق برای اصلاح آن همت کرد.
وی تصریح کرد: برای پیشرفت و آبادانی شهر کاشان نیاز به یک اجماع و اتحاد همگانی در سطح مدیریت شهر داریم تا پاسخگوی نیازهای به حق مردم شریف و نجیب کاشان و منطقه باشیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز