یکی از مسئولان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛
بررسی اقدام «شعبه ۲۸» توسط مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران
یکی از مسئولان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی میگوید: موضوع اقدام شعبه ۲۸ تامین اجتماعی در ارتباط با مقرری بگیران بیمه بیکاری، توسط مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران در دست بررسی است
به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته هفته جاری، خبری منتشر شد مبنی بر این که شعبه 28 بیمه تامین اجتماعی تهران بزرگ در تماس با مقرری بگیران بیمه بیکاری این شعبه به آنها دستور داده است که به دلیل آنکه بیکار هستند و از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند، باید جهت ساماندهی پرونده های شعبه 28 برای اجرای طرح الکترونیک در این شعبه حضور پیدا کنند و همچون کارکنان این سازمان امور محوله را انجام دهند.
یکی از مسئولان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: موضوع، توسط مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران در دست بررسی است و نتیجه به زودی اعلام میشود.
در همین رابطه، روز گذشته (15 فروردین)، یک مقام مسئول شعبه 28 تامین اجتماعی گفت: هیچ از کارمندان شعبه 28 تامین اجتماعی با مقرری بگیران بیمه بیکاری تماس نگرفته اند و این کار یک شرکت پیمانکاری است که وظیفه ساماندهی پرونده های الکترونیکی را در شعبههای تامین اجتماعی برعهده دارد.