خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

سابقه کاری، تخصص و برنامه میدری برای تصدی وزارت کار قابل قبول است

سابقه کاری، تخصص و برنامه میدری برای تصدی وزارت کار قابل قبول است
کد خبر : ۱۵۱۸۲۴۸

آریایی نژاد گفت: سابقه کاری، تخصص و برنامه ایشان نیز برای تصدی این وزارت خانه مهم و راهبردی قابل قبول است و در صورت جلب رای اعتماد می‌توانند مدیریت توانمندی برای اداره و هدایت این وزارتخانه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، احمد آریایی نژاد، نماینده ملایر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با ایلنا با اشاره به گزینه پیشنهادی رئیس جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای دو وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در وزارتخانه‌های بهداشت و درمان و نیز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای‌گیری می‌شود.

وی افزود: لذا گزینه وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی بطور دقیق و جدی‌تری زیر ذره بین قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه نظر بنده درخصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت است، افزود: سابقه کاری، تخصص و برنامه ایشان نیز برای تصدی این وزارت خانه مهم و راهبردی قابل قبول است آقای میدری اظهار کرده‌اند از مواضع غلط سیاسی گذشته در کتابش ابراز ندامت کرده است. او در صورت جلب رای اعتماد می‌توانند مدیریت توانمندی برای اداره و هدایت این وزارتخانه داشته باشند.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر سابقه کاری و علمی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، سابقه سیاسی این افراد نیز بسیار مهم است که درباره اقای میدری این سابقه نیز مثبت و درخور است.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: بنده در مجلس نهم با آقای میدری در مجلس افتخار همکاری داشتم و ایشان را از نزدیک می شناسم و وی را انسانی اخلاق‌مدار، اهل تعامل و پرتلاش می شناسم.

 

وی با آرزوی موفقیت برای گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید بتوانیم با بررسی دقیق برنامه ها ، سوابق و تخصص وزرای پیشنهادی از جمله آقای میدری بتوانیم، خواست و حق مردم را بجا بیاوریم و به انتخاب وزرای اصلح برای مردم کمک کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز