خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نیروهای بخش فروش بلیت مترو هنوز عیدی نگرفته‌اند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۶۷

جمعی از نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو گفتند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر، هنوز عیدی و سنوات و حق مرخصی‌های ما را پرداخت نکرده و پیگیری‌های ما هم به جایی نرسیده است.

جمعی از نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو در تماس با خبرنگار ایلنا، به‌ عدم واریزِ عیدی و سنوات خود اعتراض کردند و خبر دادند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر، هنوز عیدی و سنوات و  حق مرخصی‌های ما را پرداخت نکرده و پیگیری‌های ما هم به جایی نرسیده است. 

آن‌ها می‌گویند: با مترو، شورای شهر، بازرسی شهرداری و شرکت رایان شهر برای گرفتنِ حقوق خود مکاتبه کردیم اما هیچ‌کس جوابگو نیست. ما هم مانند باقی کارگران پیش از عید در انتظار دریافت عیدی بودیم تا بخشی از کم و کاستی‌هایمان را جبران کنیم اما نه تنها به وقت عیدی و سنواتمان را نگرفتیم که بعد از گذشت بیش از سه ماه از سال هیچ مرجع و مسئولی پاسخگوی ما نیست. 

بی‌توجهی به حقوقِ این نیروها از سوی پیمانکار اصلی در حالی صورت می‌گیرد که طبق ماده ۱۳ قانون کار مطالبات کارگر جزء دیون ممتاز بوده و کارفرمایان موظف هستند بدهی پیمانکاران به کارگران را برابر رای مراجع قانونی از محل مطالبات پیمانکار، از جمله ضمانت حسن انجام کار پرداخت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز