خبرگزاری کار ایران

یک مالزیایی در راس مهمترین ارگان تامین اجتماعی جهان قرار گرفت

یک مالزیایی در راس مهمترین ارگان تامین اجتماعی جهان قرار گرفت
کد خبر : ۱۲۹۴۷۲۸

با رای اکثریت اعضای ISSA محمد آزمان بن عزیز از مالزی به عنوان اولین رئیس آسیایی این انجمن انتخاب شد. همچنین با رای اعضای شورا کمیسیون جدید خزانه داری و کنترل ISSA تاسیس و اعضای آن انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ایسا (ISSA)، دبیران شورای اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ISSA) با رای اعضای انجمن این شورای جهانی انتخاب شدند.

طبق این گزارش، با رای اکثریت اعضای ISSA محمد آزمان بن عزیز از مالزی به عنوان اولین رئیس آسیایی این انجمن انتخاب شده است. همچنین با رای اعضای شورا، کمیسیون جدید خزانه داری و کنترل ISSA تاسیس و اعضای آن انتخاب شد که این مسئله مأموریت دبیرکل جدید را از نو تجدید کرد.

این انتخابات در سی و نهمین نشست شورای ISSA، که در جمعه پنجم نوامبر 2022 به تایید رسید.

ایسا شورا و اتحادیه بین المللی در عرصه تامین اجتماعی است و کارکرد مشابه سازمان جهانی کار (ILO) را در حوزه همکاری‌های کشورها در بحث تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی را دارد.

 در روز پایانی مجمع جهانی تامین اجتماعی در مراکش، محمد آزمان بن عزیز، مدیر اجرایی و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مالزی به عنوان عضو معتمد انتخاب شد. رئیس جدید سال ها به طور فعال در جلسات ISSA به عنوان عضو مشارکت داشته است. وی به عنوان عضو دفتر، رئیس کمیسیون فنی سازمان، مدیریت و نوآوری و معاون بخش بین المللی پیشگیری در حمل و نقل نیز فعال بوده است.

آزمان در سخنرانی انتخاباتی خود گفت: "به عنوان رئیس جدید ایسا، چشم اندازی جدید دارم که این چشم انداز این است که ISSA خود را در محیط جهانی پساکرونا، برای ارتقای پوشش تامین اجتماعی در جهان به صورت جامع، از گهواره تا گور انسان‌ها را تضمین کند.

 رئیس جدید ایسا برای یک دوره سه ساله انتخاب شده و جایگزین پروفسور یواخیم بروئر آلمانی می‌شود که از سال 2016 به عنوان رئیس ISSA خدمت کرده است.

ژان مارک واندنبرگ، مدیرکل دفتر ملی اشتغال بلژیک نیز برای یک دوره سه ساله به عنوان خزانه دار ISSA انتخاب شد. واندنبرگ  در شش سال گذشته رئیس کمیسیون کنترل ISSA بوده است.

شورای ISSA همچنین مأموریت مارسلو ابی رامیا کائتانو را از برزیل را به عنوان دبیرکل داخلی انجمن ISSA در منصب سابق خود حفظ کرد و اعضای جدید کمیسیون کنترل ISSA را انتخاب کرد:

کارلوس جراردو آریاس آلوارادو، مدیر اجرایی، هیئت بازنشستگی و بازنشستگی اتحادیه ملی معلمان، کاستاریکا (حسابرس عنوان)

احمد ایمراگا عبدالقادر بولقاسم، رئیس بخش هزینه، صندوق تامین اجتماعی، لیبی (حسابرس عنوان)

فابیان پیلزکر، رئیس امور مالی در بخش خدمات شرکتی، بیمه بازنشستگی فدرال آلمان، آلمان (حسابرس عنوان)

زهرا حناکی اوسلاتی، مدیر حسابداری، صندوق تامین اجتماعی ملی، تونس (معاون حسابرس).

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز