پاسخ تلفنی مدیران تامین اجتماعی به مردم
سازمان تامین اجتماعی جدول برنامه زمانبندی پاسخگویی مدیران در حوزههای مختلف را ارائه داده است.
به گزارش ایلنا، مدیران حوزههای برنامهریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمهای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسشها و ابهامات احتمالی بیمهشدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمریبگیران و سایر اقشار خواهند بود.
بیمهشدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمیناجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم میتوانند در این هفته، سئوالات، پیشنهادها و انتقادهای احتمالی خود در حوزههای بیمهای، درمانی، برنامهریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمیناجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰، بهطور مستقیم با مدیران حوزههای مذکور مطرح کنند.
همچنین سازمان تامین اجتماعی جدول برنامه زمانبندی پاسخگویی مدیران در حوزههای مختلف را ارائه داده است.
برنامه زمانبندی اعلامشده از سوی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمیناجتماعی، در مورد زمان حضور مدیران این سازمان در مرکز تماس ۱۴۲۰ به شرح زیر است:
۱- مدیران حوزه برنامهریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۰۰
۲- مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰
۳- مدیران حوزه درمان: روز سهشنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰
۴- مدیران حوزه بیمهای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰