اداره رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی رتبه برتر کسب کرد
مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طی نامهای به سازمان اداری و استخدامی کشور از فعالیتهای مناسب و مؤثر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه رسیدگی به شکایات، اعلانات و گزارشات می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس میشود.
کسب رتبه برتر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین اجتماعی در بین یکصد دستگاه کشور با امتیاز کامل 35 در شاخص هایی همچون «درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی»، «متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی»، «کیفیت پاسخگویی»، «ملاقات مردمی»، «تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی»، «درصد رضایت مردم » و... است.
با عنایت به عملکرد اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال 1400(عملکرد سال 99) به ترتیب با کسب 15 و20 امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع 35 امتیاز از 35 امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه برتر را کسب کرده است.
برهمین اساس مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تلاش و عملکرد همکاران اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در ستاد مرکزی واستانها قدردانی کرد.