خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل:

آملی‌ها 50 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر کمک كردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۲

در پی زلزله استان بوشهر آملی‌ها 50 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر كمك كردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در پی زلزله استان بوشهر آملی‌ها 50 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر كمك كردند.

به گزارش ایلنا از آمل،رمضان علیپور صبح امروز با اعلام اینکه همه ما انسان‌ها باید در مواقع نیاز دست یکدیگر را بگیریم و کمک‌رسان هم باشیم، اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان برای مردم داغدیده و خسارت‌دیده زلزله دلخراش استان بوشهر از ابتدای هفته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این پایگاه‌ها که در میدان 17 شهریور در مرکز شهرستان و اداره کمیته امداد آمل به مدت یک هفته دایر بودند تا روز جمعه هفته گذشته آماده دریافت کمک‌های جنسی، غیرجنسی و نقدی آملی‌های نوع‌دوست بودند و در این راستا نیز مردم آمل بیش از 50 میلیون ریال به این اقشار آسیب‌دیده کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: در راستای نوع‌دوستی و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حمایت و دستگیری از آسیب‌دیدگان این زلزله این آمادگی دریافت کمک‌های مردمی انجام شده تا در سریع‌ترین زمان به دست هموطنان خسارت‌دیده برسد.

علیپور یادآور شد: جهت رفاه حال مردم نیز شماره حساب 8888 کمیته امداد امام خمینی(ره) نزد بانک ملی تمام شعب در سراسر کشور و تمام عابر بانک‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی بوده و همچنین پورتال اطلاع‌رسانی این نهاد و روش تخصیص مساعدت از سوی مشترکین تلفن‌های همراه اول و ایرانسل با استفاده از شماره گیری≠3333*733* در زمینه کمک‌های مردمی فعال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما در منطقه زلزله‌زده بوشهر و لزوم رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت کودکان، زنان و سالخوردگان آسیب‌دیده مردم کشورمان با یاری و مساعدت خود می‌توانند یار و همراه مردم آسیب‌دیده باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز