خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تمام دستگاه‌ها برای امنیت شغلی کارگران پای‌کار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۶۹

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است و همه دستگاه‌ها باید جهادی پای‌کار باشند.

به گزارش ایلنا، امیر علی‌اوسط در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تمام همکاران و مسئولان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در میزبانی از رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به مازندران، اظهار کرد: در سال گذشته اتفاقاتی خوبی رقم خورده و امیدواریم با تلاش و اهتمام بیشتر این فعالیت‌ها در سال جدید ادامه داشته باشد تا به مردم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی با اشاره اینکه بنیان نظام و انقلاب جمهوری اسلامی برای حفظ دین است، تصریح کرد: خدمت به مردم باید برای رضای خداوند انجام شود و نیت الهی در همه موضوعات باید موردتوجه قرار گیرد.

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه مزد و اجر همه ما از طرف خداوند است، افزود: خدمت به مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

اوسط توجه به نیروی انسانی را در اولویت دانست و گفت: با اولویت دادن به نیروی انسانی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی وجود سرمایه‌های انسانی ماهر و متخصص را در رونق و جهش تولید مهم برشمرد و گفت: مردم باید اثر حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت را حس کنند.

رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خدمت به مردم جایگاه مهمی در گفتمان انقلاب اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است و همه دستگاه‌ها باید جهادی پای‌کار باشند.

اوسط با اشاره به اینکه جهش تولید در برنامه اولویت‌دار دستگاه‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: جهش تولید با مشارکت مردم زمینه‌ساز رونق اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصاد است.

وی خواستار تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی برای خدمت بیشتر به مردم شد و گفت: از تجربیات دستگاه‌ها در راستای جهش تولید استفاده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز