خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مشتریان مطرح کرد:

تعهد بانک تجارت به ارتقاء سطح خدمات و بهبود رضایتمندی مشتریان

تعهد بانک تجارت به ارتقاء سطح خدمات و بهبود رضایتمندی مشتریان
کد خبر : ۱۵۶۰۱۷

بانک تجارت از بدو تاسیس کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در صدر برنامه هایش قرار دهد و با ایفای نقش در راه اندازی هزاران پروژه عمرانی و اقتصادی، رسالت خویش در رشد و توسعه اقتصاد ملی را به انجام رساند.

محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی به مشتریان این بانک بر تعهد بانک تجارت به ارتقاء سطح خدمات و بهبود رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام مدیرعامل بانک تجارت بدین شرح است:

یاران دیرین و وفادار بانک تجارت

مشتریان گرامی

خداوند بزرگ را شاکریم که فرصت خدمت به شما را برای من و همکارانم در بانک تجارت فراهم کرده است. خدمت به شما را عبادت خالق می دانیم. از نظر ما همیشه حق با مشتریان است و شما لایق بهترین ها هستید.

بانک تجارت از بدو تاسیس کوشیده است تا با ارائه خدمات و راهکارهای نوین، پاسخگویی به نیازهای مشتریان را در صدر برنامه هایش قرار دهد و با ایفای نقش در راه اندازی هزاران پروژه عمرانی و اقتصادی، رسالت خویش در رشد و توسعه اقتصاد ملی را به انجام رساند.

اکنون نیز با درک تحولات دنیای جدید و اقتضائات اقتصادی کشور و با توسعه خدمات نوین بانکی و بهره گیری از فناوری های روز، در کنار شما و در خدمت شما هستیم.

در این مقطع تاریخی خواهیم کوشید خدماتی متنوع را مطابق با خواستها و شرایط جدید زندگی شما ارائه نمائیم و برای رونق کسب و کارتان همراه و همگام شما باشیم. ایده ها، انتقادات و نقطه نظرات شما را از جان و دل پذیرا هستیم، سلایق شما را ارج می نهیم و برای توسعه و پیشرفت میهن عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدابراهیم مقدم

مدیرعامل بانک تجارت

ارسال نظر
پیشنهاد امروز