خبرگزاری کار ایران

در راه تاریخ‌سازی

اونای امری در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال قربانی جدید است

اونای امری در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال قربانی جدید است
کد خبر : ۱۵۴۶۱۶۷

تیم فوتبال استون ویلا که در دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا توانسته 6 امتیاز کسب کند، امشب به مصافه بولونیایی خواهد رفت که در بازی های اخیر خود تساوی های متعددی را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، استون‌ویلا بعد از نمایش فوق‌العاده سه هفته قبل در ویلاپارک به دنبال قربانی کردن یک حریف دیگر در لیگ قهرمانان است و امشب از بولونیا پذیرایی می‌کند. تیم ایتالیایی متخصص تساوی است و تنها یک برد در کل رقابت‌های این فصل به دست آورده.

استون‌ویلا با پیروزی یک بر صفر برابر بایرن‌مونیخ نتیجه سال 1998 که تنها قهرمانی اروپایی‌شان با آن رقم خورد، تکرار کردند و با ارائه یک بازی منظم دفاعی در نخستین دیدار خانگی‌شان در تاریخ لیگ قهرمانان و جادوی تعویضی قابل اعتمادشان برنده شدند. پاس عالی پائو تورس با گل جان دوران همراه شد تا ویلا از دو بازی شش‌امتیازی شود.

تیم اونای امری در بازی اول خود در سوئیس با سه گل برابر یانگ بویز به برتری رسید و اگر امشب برنده از زمین خارج شوند، مربی اهل باسک ویلا بیست و پنجمین بردش در لیگ قهرمانان را به ثبت می‌رساند و پنجمین مربی اسپانیایی بعد از پپ گواردیولا، رافائل بنیتس، ویسنته دل‌بوسکه و لوییس انریکه می‌شود که به چنین افتخاری می‌رسد.

علاوه بر این ویلا می‌تواند سومین تیم تاریخ لیگ قهرمانان شود که سه بازی اولش در این رقابت‌ها را با پیروزی و کلین‌شیت به پایان می‌رساند، مالاگای۲۰۱۲ و لسترسیتی۲۰۱۶ تیم‌های قبلی هستند.

البته این آمار نمی‌تواند امری را فریب دهد، او همچنان تیمش را در میان تاپ سیکس حفظ کرده و توانایی‌هایش را به اثبات رسانده است. این هفته هم از فولام عقب افتادند اما اولی واتکینز و مورگان راجرز بازگشت دیگری از ویلا را رقم زدند و امیلیانو مارتینس یک پنالتی گرفت تا روند شکست‌ناپذیری تیم به ۹ بازی برسد.

در واقع، کسب ۱۷امتیاز از ۸بازی بهترین شروع تیم در لیگ بعد از سال ۱۹۹۸ است تا برای بازی با دیگر تیم تازه وارد لیگ قهرمانان روحیه خوبی داشته باشند.

درحالی‌که میهمان امشب تنها یک باخت در دو ماه اخیر داشته که برابر لیورپول، صدرنشین لیگ برتر بوده اما در آستانه سفر به انگلیس حال و هوای متفاوتی نسبت به میزبان دارد. تغییرات متعدد در تابستان باعث شده تیم با مربی جدیدش، وینچنزو ایتالیانو تنها یک برد در ۱۰بازی این فصل داشته باشد و در رده سیزدهم قرار بگیرد.

این هفته با گل‌های ریکاردو اورسولینی و ینس اودگارد از میزبان خود جنوا پیش افتادند اما در ۲۰دقیقه آخر دو گل خوردند و به تساوی رضایت دادند. این هفتمین تساوی این فصل‌شان بود و در طول سال همین‌طور بوده، در پنج لیگ معتبر تنها یوونتوس در سال ۲۰۲۴ بیشتر از آنها مساوی کرده است.

بولونیا که با شاختاردونتسک بدون گل مساوی کرده می‌تواند نخستین تیم بعد از آستریاوین ۲۰۱۳ باشد که در سه بازی اولش در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نمی‌شود برای همین اگر با یک گل و یک امتیاز به امیلیا رومانیا برگردند، برایشان موفقیت تلقی می‌شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز