خبرگزاری کار ایران

یک حریف ایتالیایی دیگر برای لیورپول

بازشگت بولونیا به اروپا پس از 60 سال/ بعد از میلان حالا نوبت به شاگردان وینچنزو رسیده است

بازشگت بولونیا به اروپا پس از 60 سال/ بعد از میلان حالا نوبت به شاگردان وینچنزو رسیده است
کد خبر : ۱۵۳۷۷۴۵

تیم لیوروپل در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بولونیایی برود که پس از 60 سال به این تورنومنت برگشته است و انگیزه های زیادی برای درخشش در این جام دارد.

به گزارش ایلنا، لیورپول یک بار دیگر به پست حریفی از ایتالیا خورده و امشب میزبان بولونیا است. آرنه اسلوت در نخستین تجربه مربیگری قرمزها در اروپا با نتیجه 3 بر یک در سن‌سیرو مقابل میلان به برتری رسید درحالی‌که بولونیا با تساوی بدون گل، شاختار دونتسک را متوقف کرد.

برد لیورپول برابر تیم پائولو فونسکا آغاز چهار پیروزی متوالی تیم هماهنگ اسلوت بود، آنها مثل فصل پیش 5 بر یک وستهام را در جام اتحادیه بردند و قبل و بعد از آن بازی بورنموث و ولورهمپتون را شکست دادند. لیورپول البته در بازی آخر مقابل ولوز کار آسانی نداشت و با پنالتی محمد صلاح به پیروزی رسید تا با توجه به توقف منچسترسیتی در زمین نیوکاسل به صدر جدول برود و تا حدودی مشخص شود کورس قهرمانی این فصل سه تیمه و با حضور لیورپول، سیتی و آرسنال دنبال می‌شود. اما فعلاً رقابت‌های داخلی کنار می‌رود و تمرکز روی لیگ قهرمانان است که لیورپول رکورد فوق‌العاده‌ای دارد، آنها در 10بازی آخرشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در آنفیلد به پیروزی رسیده‌اند و حداقل دو گل زده‌اند.

تیاگو موتا فصل قبل ستاره نیمکت بولونیا بود و به دوری 60ساله این تیم از رقابت‌های طراز اول اروپا پایان داد، بازگشت قرمز و آبی‌ها به سطح اول قاره برای نخستین بار بعد از فصل 1965-1964 باعث شد مربی‌شان راه یوونتوس را در پیش بگیرد. حالا وینچنزو ایتالیانو روی نیمکت تیم نشسته است که فیورنتینا را دو بار به فینال لیگ کنفرانس اروپا و یک بار به فینال جام حذفی ایتالیا رسانده و البته همه را باخته است.

این تیم در بازی اول خود برابر قهرمان اوکراین بدون گل مساوی شد. بولونیا علاوه بر موتا، یاشوا زیرکزی و ریکاردو کالافیوری را هم به ترتیب به منچستریونایتد و آرسنال واگذار کرده و نتوانسته موفقیت‌های فصل قبل را تکرار کند، آنها از هفت بازیشان تا اینجا تنها یک برد به دست آورده‌اند. این هفته هم درحالی‌که بیشتر نیمه دوم را یک یار کمتر داشتند، برابر آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا در دقیقه 90 گل مساوی را خوردند. این چهارمین تساوی در شش بازی بولونیا در لیگ ایتالیای این فصل بود که باعث شد در آستانه نخستین دیدار تاریخ با دارنده شش قهرمانی اروپا در رده سیزدهم سری A قرار بگیرند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز