خبرگزاری کار ایران

اولین باخت در لیگ

هانسی فلیک و اولین چالش در بارسلونا با شکست 3 گله

هانسی فلیک و اولین چالش در بارسلونا با شکست 3 گله
کد خبر : ۱۵۳۶۳۱۰

تیم بارسلونا در جدال با اوساسونا در هفته هشتم لالیگا اسپانیا با نتیجه عجیب 3 بر1 مغلوب شد تا اولین شکست هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا به دست بیاید.

به گزارش ایلنا، هانسی فلیک مسئولیت نخستین شکست فصل بارسلونا را به عهده گرفت و گفت تغییرات زیاد باعث باخت 4 بر 2 تیمش مقابل اوساسونا شده است. لامینه یامال و رافینیا از جمله پنج بازیکنی بودند که بعد از برد مقابل ختافه استراحت کردند و روند هفت پیروزی متوالی آبی‌اناری‌پوشان در این فصل متوقف شد.

مربی آلمانی بارسلونا بعد از این شکست گفت: «ما تغییرات زیادی در این بازی داشتیم که شاید یکی از دلایل باخت بود اما لازم بود. ما بازی‌های زیادی داریم و خیلی از بازیکنان دقایق بسیاری برای تیم بازی کردند. من باید مراقب باشم، این مسئولیت من است. اگر می‌خواهید کسی را برای این شکست مقصر بدانید، من هستم.»

بارسا می‌توانست با پیروزی در ال سادار با رکورد خودش در هشت پیروزی در آغاز فصل لالیگا برابر شود اما با گل دقیقه 18 آنته بودیمیر عقب افتاد. برایان ساراگوسا گل دوم را وارد دروازه اینیاکی پنیا کرد که جای مارک آندره ‌تر اشتگن مصدوم را گرفته است تا میزبان با دو گل برتری به رختکن برود اما نخستین گل پائو ویکتور برای بارسا، میهمان را امیدوار کرد هرچند خطای سرخی دومینگس، مدافع وسط 19ساله و یکی از پنج تغییر تیم روی بودیمیر، به او فرصت داد تا گل دومش را از روی نقطه پنالتی بزند. گل زیبای آبل برتونس بازی را 4 بر یک کرد تا اینکه یامال با گلی زیبا تنها از تلخی شکست کم کرد، این پنجمین گل فصل او بود.

فلیک ادامه داد: «در نیمه دوم بهتر شدیم اما پنالتی ما را کشت. این بازی را آنالیز می‌کنم و شاید چیزهایی درباره تصمیمات داور ببینم، او اشتباهاتی داشت اما باید بپذیریم. باید در دو مسابقه بعدی‌مان مقابل یانگ بویز و آلاوس توانایی‌مان را نشان دهیم.»

فلیک روی تغییرات اصرار دارد به دلیل اینکه مصدومیت‌ها نگذاشته درست از سیستم چرخشی استفاده کند. دنی اولمو، فرانکی دیونگ، گاوی و فرمین لوپس بعد از تعطیلات بازی‌های ملی به ترکیب بارسلونا بر می‌گردند که قبل از آن دو بازی دارد. فلیک گفت: «من چاره‌ای نداشتم، به تیم ما نگاه کنید، سه هافبک داریم به اضافه یک مدافع، اریک که هافبک شده. بعد از بازی‌های اکتبر چند نفر بر می‌گردند اما فعلاً چند مصدوم داریم و باید شکست را بپذیریم، روز ما نبود. همیشه نگاهم رو به جلو است، مثبت فکر می‌کنم، سه‌شنبه باید اولین بردمان در لیگ قهرمانان را به دست آوریم که آسان نخواهد بود.»

بارسلونا با 21 امتیاز از هشت بازی صدر جدول را حداقل تا هفته آینده از دست نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز