خبرگزاری کار ایران

در اینچئون روی سکو می رویم؛

مشحون: بازی های آسیایی اینچئون برای ما از جام جهانی مهمتر است

مشحون: بازی های آسیایی اینچئون برای ما از جام جهانی مهمتر است
کد خبر : ۱۸۴۶۲۳

بچیروویچ معتقد بود ورزشکارانی که در فشار مسابقات لیگ هستند، نیاز به یک ریکاوری واقعی دارند تا بتوانند با قدرت بیشتری در خدمت تیم ملی باشند.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: طوری برنامه ریزی کرده ایم که در بازی های آسیایی اینچئون حتما روی سکو برویم.

به گزارش ایلنا، در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا، محمد مشحون با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه جام جم درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال کشورمان و حضور در جام ملت های آسیا و بازی های آسیایی اینچئون صحبت کرد.

بچیروویچ به ملی پوشان لیگ برتری استراحت ویژه داد
بعد از پایان لیگ برتر، بچیروویچ معتقد بود ورزشکارانی که در فشار مسابقات لیگ هستند، نیاز به یک ریکاوری واقعی دارند تا بتوانند با قدرت بیشتری در خدمت تیم ملی باشند. بنابراین وی به ۱۲ بازیکن لیگ برتری استراحت ویژه داد تا بعد از آن در اردوهای تیم ملی شرکت کنند.
در رقابت های کاپ آسیا می توانیم از بازیکنان ِ بیشتری استفاده کنیم

یکی از ویژگی هایی که مسابقات کاپ آسیا یا همان ویلیام جونز سابق دارد، این است که می توانیم با تعداد بازیکنان بیشتری در این رقابت ها شرکت و در طول مسابقه از آنها استفاده کنیم.

امید به قهرمانی داریم

تیم اعزامی به رقابت های کاپ آسیا، ترکیبی از جوانان کم تجربه، بزرگ و میانسال بسکتبال ایران است. بازیکنان جوان در پی کسب نام و بازیکنان با تجربه به دنبال حفظ عنوان خود هستند. این تیم شرایط خوبی دارد و دارای انرژی و انگیزه بالایی است و به همین دلیل امید زیادی به قهرمانی داریم. ضمن این که می توانیم ترکیب واقعی تیم ملی برای جام جهانی و آسیایی را در مسابقات کاپ آسیا مشخص کنیم.
بچیروویچ خودش را یک ایرانی می داند بچیروویچ سرمربی تیم ملی، خودش را یک ایرانی می داند و دانش بالایی دارد. او با برنامه است و در انتخاب بازیکنان دقت زیادی دارد و طبق برنامه پیش می رود.

بازی های آسیایی نسبت به جام جهانی برای ما اهمیت بیشتری دارد
ما روی دو هدف برنامه ریزی کرده ایم که مهمترین آن بازی های آسیایی اینچئون کره است. در جام جهانی تکلیف ما مشخص است و به دور دوم صعود می کنیم، اما در اینچئون نیاز داریم که حتما روی سکو باشیم.

ایران و اسپانیا بازی افتتاحیه جام جهانی را برگزار می کنند
بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ بین تیم های ایران و اسپانیا میزبان برگزار می شود که امیدواریم تیم ملی ایران در این مسابقات بازی های خوبی انجام بدهد. ما از جام جهانی بهره وری خاصی خواهیم داشت. زیرا بازیکنانمان تحت فشار نیستند و آرامش دارند و می دانند هدف اصلی بازی های اینچئون است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز